Sunday, May 23, 2010

beszámoló


Sziasztok!

Kedves banyuc:)Betond:)oximoron:)Theo:), a tobbi olvaso es aki levelben keresett meg!

A beteg jol van, var az ideggyogyaszati kivizsgalasra, ami talan ad valaszt az epilepszias rohamra, amivel minden kezdodott a zuhanas utan.
Nezzuk egymast, eppen ugy, mintha tanulmanyozni akarnank a vonasokat, hogy soha tobbe ne felejtsuk el.
Megkoszonte, amit tettem, eppen ugy, ahogy tudatlanul, ismeretlenul is a kedvemre valo volt.Egyszer, es nem tulozva, hanem szegyenlosen, zavartan.Pont ugy, mint aki nem is tudja mit kell ilyenkor tenni, es igazan en sem tudnam hogy kellene fogadni, ezert volt eppen nekem valo.
Ismerkedunk.El kell egymast tudnunk helyezni az eletunkben, csakugy, mint egy butort, ha veszunk felkeszuletlenul, vagy kapjuk, megorokoljuk.
De semmi kotelettseggel nem jar, mert csak akkor lehet jo, ezt azt hiszem kimondatlanul is tudjuk mindketten.Nem koteles nekem halaval, ha idovel nem hallok felole, azt jelenti jol van.


Az elso esetemnel nem voltam tizenhat eves, eppen elotte tanultam az ujraelesztest pontokban, babaval gyakorolva.Egy kozepkoru ferfi a szemem elott ugrott ki a villamosbol, dolt ki, mint egy zsak, ra a villamos sinekre, en az ut masik oldalan alltam..azonnal, gondolkodas nelkul rohantam, sugarban verzett, a kezemmel alkalmaztam nyomokotest..miutan kiengedtek a korhazbol, felepult, keresett engem, es nagyon el akart banni velem, amiert megmentettem, mert nem orult, meg akart halni.Soha tobbe nem hallottam felole.Budapesten tortent.

A masodik egy 72 eves neni volt, aki miutan felepult, laban keresett meg, hogy mutassa mire voltam kepes, kesobb osszesen 6 kepeslapot kaptam(evente egyet), amikor kimaradt, kerestem, de mar nem elt.

Merleg reven soha nem merlegek, hogy segitsek e vagy nem, jon magatol, mert nem is tudok olyat elkepzelni, hogy ezen valamit fontolni kellenne.
Almom volt, hogy hires sebesz leszek:)mert jo a kezem, biztos, es egyaltalan ugy ahogy vagyok, jo vagyok ebben.I'm really good at this.
Aztan a sors olyan lapokat osztott, hogy az az alom , alom maradt, de ugy tunik idonkent megnezi, tesztel, hogy megvan e meg bennem.Megvan, es meg is marad, mert aki amilyennek szuletett, azon sokat nem valtozik, szogegyenest nem.

Nagyon szepen koszonom a kedves szavakat! egymast alakitjuk, es amig itt a blog vilagban is sok ilyen kedves ember van , mint Ti, addig nagyon jo azt hiszem.Jo egymasra talalni.
En meg jol vagyok, koszonom!