Monday, May 10, 2010

A szoknya es a hippie-k






Ha ejjel ketto elott 6 perccel ebreszt fol valaki es megkerdezi tolem hany ora van most Budapesten, gondolkodas nelkul tudni fogom.Ezzel meg is valaszoltam azt a sokszor foltett kerdest, hogy milyen az, amikor valaki kulfoldon el.Sokat elarul ez a mondat. Valaki ugy fogalmazta nekem egyszer, hogy olyan ez, mint egy fa atultetes, minel fiatalabb a kis fa, annal tobb az esely , hogy megfogan, gyokeret ereszt.Aki olyan sokszor utazik oda vissza, mint jomagam tettem, akkor borzaszto nehez helyzetbe kerul, mert mindig vagyik, elvagyik, es mindig eppen onnan ahol van, es oda ahol eppen nincs. A batyam mondata volt, fajo, banto, de igaz.
-Szerintem ne is pakolj ki a borondjeidbol, hiszen lassan borondokben eled az eleted, mindig utkozben vagy!
Azt hiszem szerettem azt a kulonbseget, kontrasztot, amit a ket orszag kozott megtapasztalhattam, mert valahol minden emberben ilyesmi lakozik, de az sem baj, ha csak bennem.Itt a szabalyossagot, a fegyelmet, odahaza a nem mindig szabalyos, fegyelmezett
eletformat. Nem eltem a hippiek idejen sajnos, pedig jomagam is elnek ugy egy hetig.Azt hiszem amennyire idegbetegek lettunk kicsit mindenkire raferne egy kis hippie eletforma, kifejezetten gyogyito therapiakent akalmaznam.Az oltozeket, a viselkedest, a jo zenet, ahol Bob Marley egesz nap enekelne a On life-ot, merthat csak egy eletunk van.

Kaptam egy ajandek kartyat vasarolni, es nosza nem is tartogattam..mar jol kezdodott, mert a kocsitol, amig setaltam a bejaratig 2 fiatal srac is oda tarott, es magamban arra szavaztam, hogy nem fognak elore engedni udvariasan, hanem bemennek elottem es az ajto csapodik a kepembe..de szerencsere csalodast okoztak, intett az egyik, mikozben tartotta az ajtot, hogy menjek elore.Ettol csudajokedvem lett, meg is latszott azon, amit vettem:) Kozel a bejarathoz ki volt irva, hogy hippy szoknya, es pillanatnyi elmezavarbol meg is vettem egy bluzzal.A szoknya nagyon vad mintas, es bokaig er, mar csak egy saru es a peace nyaklanc hianyzik, teljes lesz a kep.Majd ebben olvasok a kertben es kozben azt kepzelem egy nagyon meresz hippie vagyok.:)