Thursday, April 22, 2010

a sarki ház

Kedves Naplom!

Az utcank vegen , az otodik haz, ahogy balra kell fordulni az Altalanos Iskolahoz, ott van az a haz, amire azt hiszem rafoghatom, hogy blogot irok.
Sokaig tunt elettelennek, pedig laktak benne.Laktak , de mar nem sok elet latszott.A nenit az osz, a bacsit a tavasz vitte el.Nem jott soha senki, szomoru volt a kert, pedig nem volt gazos.
Miutan a bacsi is elment, par honappal kesobb egy hatalmas kontener allt a garazsajto elott.8 eves koruli kislany ult a lepcson, valami letepett viraggal jatszott, nem torodve azzal mi tortenik, nem is igen foghatta fel.Egy 30-as evei vegen jaro par hordta a hazbol , mindent amit talalt, kisebb butorok, ruhak, targyak, es dobaltak a kontenerbe.Nem szoktam bamulni, de egy pillanatra fekeznem kellett es neztem oket.Neztem, ahogy erzelem nelkul dobaltak, 2 ember eletet dobaltak ki.
Mit is hagyhatunk magunk utan?sokaig nyugtalanitott a kerdes.Nehany targyat en elhoztam otthonrol, amik masoknak talan csak erdekesek, de nekem meselnek.Ha ranezek egy fotora egy mas vilagba csoppenek, meg a hangokat , zajokat is hallom.
Aztan arra gondoltam en is kezdek valamit, de mint pl egy szuletesnappal, ahogy keszulok, ahogy en szeretek megcsinalni mindent, ezzel is igy vagyok.Valami olyat hagyni, amit en csinaltam, es ugy, ahogy senki nem tudja, kifejezze, korvonalazzon engem.Igy kezdtem el a blogot, egy egy kis masok altal reg feledett tortenettel eletre kelteni egy elmult vilagot, eletre kelteni majd engem, amit egy hatramaradt foto, vagy egy nehany perces video nem adna vissza soha ugy.
A minap talaltam egy oldalt, ahol a blogom kis konyvbe kottethetem majd, es ugy ajandekozni, majd egy karacsonyra, vagy szuletesnapra, vagy meg nem tudom.Vagy csak egy napra, aminek ettol lesz neve, hogy az anya akkor adta a kis konyvet.
Az egyik vagyam , hogy olyan igazi kanadai log hazam legyen, kicsike, valahol tavol a varostol, a nyuzsgestol.Lesz, es majd neha megteleik zajjal es azt a kis konyvet adja a kezembe egy puha meleg kez, hogy meseljed kerlek szepen, es az a kepen ki az?:)ezt nevezik wishful dreaming-nek:)