Wednesday, April 14, 2010

Az álmom.




..sok sok viz, nagy viz volt almomban, utaztam, de gyalogosan, amikor a vizhez ertem sem torpantam meg,,keveredtek a helyszinek, a tortenelmek,,eygszercsak ismeros arc jott felem, koponyevel igyekezett rejteni az arcat, de velem nem birt, felismertem azonnall..Diana hercegno kisebbik fia volt, Harry, szaladtam utana, mert gyorsitotta lepeset, de miutan Hey hey-t kiabaltam felt , hogy masok is felismerik igy megallt, megfordult , es mosolygott, ahogy csak O szokott..arrol beszelt, hogy neki nehez telefonalni, ami azert volt erdekes, mert nagyon sok szazadot ugrottunk vissza a ruhazat szerint, es amikor nyugtattam, hogy neha nekem is nehezen megy a telefonalas, akkor sirni kezdett es Stuart Mariarol beszelt....es ekkor felebredtem, es tudom, hogy egesz nap ki leszek zokkenve, mert a kis herceget meg valahogy elhelyezem, de Stuart Mariaval nem tudok mit kezdeni..:)

foto:Vigyazz mit almodsz, meg beteljesul!