Sunday, April 11, 2010

borso baby-m 15 éves


A blogom egyik elso bejegyzese volt, borso baby. Nagyjabol a foton lathato korban volt a beszelgetesnel.Ma 15 eves, fejemre nott, es Laurarol meselt, most eloszor, es en meg bogtem, csak tudnam miert, hiszen minden tokeletesen rendben van igy:)


Happy Birthday bb-Balazs!:)


B-tudod azt ertem, hogy kijottem a hasadbol, elmeseled hogy kerultem oda?

Vartam ezt a kerdest, tudtam, hogy egyszer el fog hangzani, megis varva ert varatlanul.
-van egy fiu es egy lany, akik szeretik egymast.
B-de rendesen mondd el, ugy, ahogy egy gyereknek kell, tudod..
-engedj meselni, rendesen fogom! A lanyoknak van egy pici, egeszen pici borso a hasukban es varakozik. A fiu es a lany szeretik egymast, es van egy puszi, de tudod ez nem olyan akarmilyen puszi.
B-varazs puszi?
-igen, azt hiszem nevezhetjuk igy nyugodtan. A fiu megpuszilja a lanyt,ezzel a varazsereju puszival(csak szigoruan varazs puszi lehet), ami tudod olyan szignalt kuld a kis borsonak, mint..
B-mint a computer szignal?
-Igen, eppen olyan, mert a kisborso azonnal novekedni kezd a lany hasaban.Kilenc honapig ismerkednek, a borso es a lany, es alig varjak, hogy vegre lathassak egymast.Ha a puszi varazslatos volt, a borso baby megszuletese meg tudod igazi csoda, hiszen azonnal szeretik egymast.Elso latasra szeretik egymast olyan nagyon, mint senki es semmi mast.Anya lesz a lany es Apa a fiu, ehhez szignal sem kell.Ezt nevezik szerelem gyumolcsnek.
-Min mosolyogsz?
B-Anya a borso zoldseg, nem gyumolcs.
-engedd meg, hogy neha zoldseget beszeljek Neked!:)

Balazsnak szeretettel!

8 comments:

  1. Utólag is nagyon Boldog Szülinapot kívánok a nagy fiadnak! :)
    A történeted pedig hihetetlenül édes és imádnivaló. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szepen koszonom B.neveben is, es at fogom adni, amint hazajon:)
    Nem kested le, ma van a nagy nap , csak azt hittem ma megallni sem lesz idom es ezt nem hagytam volna ki a blogbol semmiert.

    Puszi
    Agnes.

    ReplyDelete
  3. Ágnes!
    Olyan jóízűen írsz...... tessék belefűzni a gondolataidat egy könyvbe..... Mesekönyv íróként is jól működnél....nagyon helyes kis mese volt a borsós történeted...gyönyörű a kisfiad, gratulálok Hozzá is és az Anyukájához is !!! :)))

    ReplyDelete
  4. Ohh LARION:)nagyon sziven utottel:))koszonom szepen , es igerem , ha egyszer ilyet tennek, Te lennel az elso dedikalt:), mert a jo szo mindig inspiralo.

    Azt hiszem , ha egyet banni fogok mielott meghalok, hogy nem olyan teruleten dolgoztam, ahol csak gyerekekkel.Amikor hosszabb ideig voltam otthon B.-al, volt egy oreg doktorbacsink, mutatta a lapokat, amit a vilag szinte minden pontjarol kapott kis betegeitol.Irigyeltem, a jo ertelemben, mert O elmondhatja , hogy nagyon sok embert erintett meg amig elt, es nagy urt hagy maga utan.Es annyira szeretetbol csinalta a munkajat, hogy nagyon sokszor nem fogadta el a vzitdijat, azt mondta koltsem a gyerekre.Na itt kezdodik nalam a gyerekorvos, es valahol ilyennek kell lenni a tanitonak, mert ezek a kis pillanatok nagyon behatarozzak milyen ember lesz a gyerekbol.(legalabbis szerintem:)

    Szep napot Neked:)

    ReplyDelete
  5. Hogy megnott a kicsi Borsó! :)
    Gratulalok neki en is szulinapja alkalmabol!
    akinek iylen anyukaja van, mint amilyen te vagy, Agnes, varázspuszis zoldseg-gyumolcs meses elete lehet! :)
    szerintem is probalkozhatnal meseirassal, de akar nem csak mesekkel is!
    :)
    puszi!

    ReplyDelete
  6. Kicsit el voltam most veszve, de nagyon boldog szülinapot kívánok Neki:) Pillanatok alatt felnőnek, enyémek már felnéttel 22 és 19 évesek:)

    ReplyDelete
  7. Oximoron Kedves:)

    Toled azert is kulon megtisztelo, mert szakember vagy:)Koszonom szepen, es Balazs neveben a koszontest is.Felolvastam Neki mindenkiet, es kozosen kuld egy nagy Hellot! mindenkinek, es koszoni a kivansagot:)

    puszi es szep napot!

    ReplyDelete
  8. Szia dkg:)

    Kulon koszonom Neked is, es Balazs is udvozol:)
    Hat igen, amig a foguk jon, csak addig hosszu az ido, utana egy pillanat az egesz.Errol persze eszembe jut, hogy kapott az inyere zselet, ami elzsibbasztotta, csak en nem tudtam milyen lehet es kivancsi voltam, elzsibbadt a nyelvem:))de reg is volt..

    Szep napot, puszi!

    ReplyDelete