Thursday, April 29, 2010

prüdéria?




A napi fo etkezesunk altalaban delutan 5 es 6 kozott van, igy tortent ez ma is.Meglepeteskent gulyaslevest keszitettem, aminek az alapjat mar tegnap este elokeszitettem , es igy eleg gyorsan be tudtam fejezni.A leves es hozza a ropogos meleg baguette isteni lett.
Beszelgetunk.Kinek milyen napja volt, mi tortent a suliban, milyen uj anyagnal tartanak.Betudtam a kamaszkor hormonjainak , hogy eleg sokszor azt a valaszt kapom semmi nem tortent.
Ma a hormonok ugy dontottek B.valaszolni fog, mert lattam a szemen, hogy tudta a vernyomasom szintre helyezi, hiszen tobbnyire alacsony.:)
-Volt ma valami a suliban?
B.- igen, health class , a tanar behozott egy mu ferfi nemiszervet es megtanultuk a cotton gumi hasznalatat,- mondja ugy, mintha azt ecsetelne francia oran milyen uj szavakat tanult, vagy sut a nap vagy tudomisen.
Ha tehetnem muelajulnek, hogy hozhassak a repulosot, de sajnos nincs repuloso itthon.Azonnal feljegyzem fejben, hogy be kell szereznem, e-bayen talan aruljak.
Jobb hijjan, vagyis repuloso hijjan, a levest nyelem felre es majdnem megfulladok..es ennyire meg soha nem orultem egy kozeli fulladasos halalnak.
Kapok inni, a hatam is , ahogy kell megutogetik, es mire lenyugszom B. is ugy dont visszaalakul rendes, tisztelet-tudo kamassza.Bar a tortenet igaz, valoban azt tanultak ma.

Hat en nem tudom, eleg liberalis elvu vagyok, meg haladok is mindennel, magam is igyekszem sok ujat elsajatitani, de ez valahogy nem megy.Szinte latom a varazs puszis, borso babym osszeomlani:((
Nekunk meg csak ivarsejtekrol beszeltek, bar fogalmunk nem volt miert van ilyen zavarban a tanitono , mert semmit nem ertettunk a megtermekenyitesbol.Nem is vihogtunk, mint ma B.osztalya.Annyi erot kipreseltem, hogy megkerdezzem a lanyok is ott voltak e, de szerencsere kulon valasztottak oket.

Mar mondtak nekem , hogy prud vagyok, de sajnos aki mondta a fogalommal nem volt tisztaban.Azert mert nem vagyok kozonseges, es barkivel barmikor hasonlo temakrol csak konnyeden csevegjek, en nem erzem magam prudnek.Ahhoz, hogy ilyen tema elojojjon kell egy tarsasag, akiket regota ismerek, kell egy hangulat, kell egy valami ami elohozza, es akkor fogok tudni beszelni, bar kozonsegesen akkor sem, de erthetoen, megha finoman is fogalmazok.
Mondjuk ebbe a tarsasagba nem tudom magam es a 15 eves fiam elkepzelni.

8 eves volt, amikor a lecke az volt, hogy rajzolni kellett egy sotet mellekutcat..es en meg akkor akadtam ki..