Sunday, April 18, 2010

randevú megfordítva

Miutan filmen latott technikaval lerugtam kecsesen a magassarkum, eloszor az egyiket, majd a masikat,lehajoltam es az ujjamra akasztottam, masik kezembe a pezsgos poharba limonadet kaptam, sok citrommal, magamra zartam a furdoszobat, leszedtem a sminket, es mar tudtam, hogy mirol fogok irni..tukorkepem csovalta a fejet, de tudja makacs vagyok, onfeju.
Jo nehany eve volt, talan 6-7 , amikor meg megvolt a nagymama haloingem, beteg voltam, agyban fekudtem.Abban az idoben gyakran faztam meg,gyakran kaptam felsoleguti betegsegeket, bronchitist, de mara kinottem, elmult, mintha elvagtak volna. Fekszem az agyban a regimodi haloingemben, torlom az orrom, kohogok, es mivel a termeszet ugy gondolta mindket kezem ki legyen hasznalva, a szememre is kuldott egy arpat, tehat a masik kezemmel azt torolgettem.Arra mindig figyeltem, hogy veletlenul se keverjem ossze a zsepkendoket:)Es persze, hogy szarnyaltam, a kepzeletem operencias tengekeren is tul jart.
Tisztaban voltam vele, hogy a leheto legpocsekabbul nezek ki, ennel
rosszabbul csak festeni lehetne mar, es akkor azon kezdtem gondolkozni, most kellene , hogy valaki ismerkedni akarjon velem, igy menni a randira.Mert hogy is van?
Megfigyeltem masokon, es magam is hasonloan csinaltam, valaki megszolit, mert tetszik neki amit lat, megbeszelsz egy randit, es mit csinalsz?mindent elkovetunk, hogy veletlenul se hasonlitsunk arra, akit akkor meglattak.Fodraszhoz rohanunk, uj ruhat veszunk, smink, es meg joeg tudja mit..de a randevun rank se lehet ismerni, adjuk , kihozzuk a legjobbat.Aztan, ha ismetlodnek a randik, es esetleg frigy lesz, es jon egy ilyen allapot, hat magamnak is be kell valljam remiszto vagyok.Ilyenkor abrandulnak ki belolunk, sot el is uldozhetjuk szegeny fiut, en is csodalkoztam akkor, hogy a parom hazajott nap , mint nap a betegsegem alatt.Es amikor megkerdeztem, hogy ugye milyen borzalmasan nezek ki, rendszeresen hazudott, hogy eltulzom, O most is szepnek lat:D ekkorat csak egy ferfi kepes hazudni, de ezt nem banjuk..en legalabbis nem bantam.
A teoriam az lett ebbol, hogy ha ilyen rossz arccal ismernek meg bennunket, a kapcsolat csak folfele ivelhet, mert amikor osszeszedtuk magunkat es mar ugy ismernek, hogy megis alig ismernek rank , de akkor az jofele meglepodes, es ujra belenk szeretnek, erosodik a kapcsolat...belathatatlan perspektiva.

8 comments:

  1. Jól indult a napom, köszi!

    Amikor először voltam beteg, akkor én is úgy éreztem, hogy biztos csúnyának lát a párom. De persze ő is azt "hazudta", hogy úgy is szép vagyok. Azért belenéztem volna a fejébe, amikor egész éjjel köhögtem. Talán akkor nem gondolta ezt...

    Tulajdonképpen az is nagy félelmem volt, hogy reggel kócosan, gyűrötten milyenek lát...

    ReplyDelete
  2. Először valószínűleg mindenkinek ijesztőnek tűnik a gondolata is, hogy a másik smink nélkül, gyűrötten, netán betegen lássa. De igazából akkor is lehet bájos az ember, és a férfi nem feltétlen hazudik. Csak van egy olyan különleges képessége, hogy akkor is szépnek lássa. Na meg a szerelem.. :) Aztán meg ki tudja, ha szándékosan csúnyán ismerkedünk meg az illetővel és abba szeret bele.. akkor lehet, hogy a szépújfrizurás, kisminkelt, ilyen-olyan "díszítéssel" ellátott változat nem fog neki bejönni :D Vagy gyanút fog, hogy biztos más miatt öltözik így ki a nő, és féltékeny lesz.. nem érdemes ezzel taktikázni. Alapvetően a taktikázások valahogy mindig kudarcba fulladnak :)

    ReplyDelete
  3. Csefescsillag orulok, ha hozzajarultam.
    Aki szeret, az reggel is szeret:)

    ReplyDelete
  4. Szia Dorka:)

    Tokeletesen egyetertek Veled!Neha elkap a hev iras kozben, es azt hiszem inkabb kesobbi evekre gondoltam, amit irtam, nem a tizeneves hamvas korszakra:)nem is sminkeltem, na meg a fiuk utaljak is.(azt hiszem):)
    De kesobb ,nokent ,sokszor lattam komikus dolgot, es a ruhaimat is adtam kolcson.
    Egy lazpir minden pirositonal szebb lehet, kiveve ha arpa no a szemedre.Abban a kategoriaban meg bajosat nem lattam:))

    Lattam egy filmben, liftbe szorult fiu lany orakig..a lanynak muszempillaja, hajpotlasa, mukorme es szinezo kontaktlencseje volt..2 oraval kesobb az egesz , majdnem, mellette hevert es a fiu egyszeruen nem jutott szohoz:D
    Ennyit a taktikazasrol roviden:)

    ReplyDelete
  5. "az, aki szep, az reggel is szep, mégha ossze is gyűrte az ágy"... :)
    teljesen egyetertek veled, Agnes!

    ReplyDelete
  6. oximoron:) a lepedogyures meg kifejezetten jo hatasu:))

    ReplyDelete
  7. ...szóval, akkor mégegyszer...ugyanis valamiért nem fogadta el a rendszer és törlődött...és amúgy is le vagyok maradva az olvasással :)
    Jó volt olvasni Téged! :) Főleg, most, hogy magam is sokszor elég csúnyának érzem magam. Persze erre a párom azt mondja, ugyan, Te így is gyönyörű vagy, nekem mindig az vagy...és valójában igaza is van, hiszen ha szeretünk valakit, akkor nem csak akkor, mikor szép és üde, jókedvű és boldog, hanem akkor is, mikor szomorú, rossz kedvű, fáj neki valami, vagy éppen nincs a toppon. És ilyen esetben viszont azt hiszem, valóban elhihetjük, hogy valóban szépek vagyunk :)
    Varnus Xavernak van egy kedves kis mondása, ami sokszor megmosolyogtat. A kapcsolat elején mutassunk meg magunkból minden rosszat, és ha úgy is kellünk, akkor jöhet a legjobb! :)
    Puszillak

    ReplyDelete
  8. Ohh Virag:))Nem ismetlem magam, nagyon orulok, hogy irtal ide, de tudod ugyis miert az orom:)

    Ezt egy vidam, jokedvu bejegyzesnek is szantam.Nem is olyan reg volt, nehany eve, reggelente jartam futni a topartra, es persze akkor csak osszefogja az ember a hajat, semmi keszulodes es megy.Egy pasi valamit keresett, de az igazi indok az volt, hogy meg akart hivni egy kavera:)persze nemet mondtam, mert nem csak kapcsolatban vagyok, hanem jol is erzem magam benne..akkor meseltem valakinek ,hogy lehet rendesen meg se voltam fesulkodve es randit akartak, es az illeto mondta, hogy birja a humorom:)szoban valoban erdekesebben adtam elo.
    Aztan elindult a gondolat bennem, ha igent mondtam volna, nyilvan nem ugy jelenek meg a randin, ebbol es mas baratnokkel tapasztalt dolgokbol szuletett.

    Es latod meg Varnussal is van kozosom, O is elt Torontoban:)szeretem hallgatni, csodalatosan jatszik.

    Vigyazz magadra es puszillak sokszor:)

    ReplyDelete