Saturday, May 19, 2012

daisy /százszorszép...

 “You may wear your virtues as a crown, As you walk through life serenely, And grace your simple rustic gown With a beauty more than queenly. Though only one for you shall care, One only speak your praises; And you never wear in your shining hair, A richer flower like daisies.”


"Lehet ugy viseled erenyed, mint koronat,
 ahogy atsétalsz  az életen nyugodtan, és meltosaggal , egyszerű falusi ruhában.
 A szépség több, mint királynői.
 Bár csak egy valami erdekeljen , csak az az egy beszéli a dicséreted,
 Es te soha  nem viseled  a csillogó hajadban,
 Egy  gazdagabb virag,
  olyan,mint a százszorszépek. "



Vettem egy kreativ csomagot, benne 100%merino  gyapju, egy szurkalo tu, utmutato.Elkeszitettem a szazszorszep viragot, ami az egyik kedvencem, mint ruhakituzo, de hajban is viselheto nyaralaskor.Meg soha nem csinaltam hasonlot.Maradt boven meg masik otre is, azt talaltam ki, egeszen kicsiket keszitek es osszefuzom lancnak, mondjuk 6 viragot es abbol valamilyen lanc .Egyszeru, megis kicsit  sok... nagyon elegedett vagyok magammal:)



4 comments:

  1. Ügyes vagy! Látod, nekem ez hiányzik, mostanában, csak időm nincs rá, hogy belemerüljek, de majd annak is eljön az ideje.

    ReplyDelete
  2. A belemerulesen van a hangsuly talan, nem is az idon.Mar erre jottem ra, mert valojaban soha nincs, mindig van valami.Most az olvasas utan direkt jo volt ez, leultem este 6 korul, es fel 10-kor volt kesz:)Nagyon erdekes volt, ahogy egy tuvel szurkalva formaztam.
    Most igy, hogy tetszik, kedvem van a lancot is elkesziteni..talan meg ma este:)

    ReplyDelete
  3. Nagyon örvendek, amikor azt hallom, hogy valakit elkap, megfog bármilyen nemű kreatív kézimunka! Mert amiről te írsz, valójában az is az...S milyen nagyon tud neki örülni az ember, a művének, amit elkészít! Mindenféle kézimunkát kedvelek és szeretek, látom benne a munkát, de szerintem ezzel így van mindenki, aki már életében valaha hódolt a kézimunkázásnak, vagy űzött valamilyen kreatív hobbit.
    Én most épp 3D modelleket készítek papírból, nagyon szépek, hihetetlenül sok munka és energia van benne, de élvezem, kikapcsol, megnyugtat.

    Leld örömödet benne, s azt kívánom, hogy kapj kedvet újabb kreatív csomagok vásárlásához!

    Legyen szép heted, üdvözlettel, Viktória

    ReplyDelete
  4. Viktoria:) en nagyon tudok orulni, mar csak azert is, mert valoban ritkan csinalok ilyet, ehhez hasonlot, nemezelest pl meg soha.Ehhez merten vagyok elegedett, olyan lett, amilyen a kepen.
    Eleg sok anyag maradt, es fogok meg lancot kesziteni.Olvasas utan pl.kifejezetten jo, mert agyban jarhatsz a konyv korul, a kezed meg dolgozik:)es nagyon nyugtato.
    Ugy erzem nem ez volt az utolso, amit megvettem:)aztan majd ugyis mutatom.

    Koszonom, es kivanok viszont szep hetet!

    puszi, szia:)

    ReplyDelete