Monday, May 7, 2012

hideg tej...


...anyu tolem tanulta es a kedvence lett a hideg tej banannal.Majdnem minden este iszom egy pohar hideg tejet, sot neha harmat is:)mintha megerkeztem volna vamilyen nagyon hosszu, kimerito utrol, teljesen dehidraltan.Ugyanugy iszom, mint nyaron a limonadet.Banan inkabb reggelinel parosul, ilyen keson mar nem .Log a nyelvem, es boldog vagyok.Boldogan vagyok faradt:)
Mar 6-7 etellel elkeszultem, most viszem be a blogba, a fozos blogomba:)szepen haladok, es hiaba vagyok faradt, reggelre kialszom, mert az, hogy vegig csinaljam, az hajt, mindennel jobban.Olyankor kozben soha nem erzem a faradtsagot, csak ha mar leulok...mint most is, es kozben jo inni a beparasodott poharbol a hideg tejet.Joejt nekunk...



Ajanlo:a jobb folso sarokban az a linkecske, a sajat keszitesu kurtos kalacsom folott.Irhatnam ugy is, hogy ajanlom magamat:)

104 Híres Magyar Recept vagy http://agnesfoz.blogspot.ca/

8 comments:

  1. Élek az ajánlatoddal, és fogom látogatni a főzős blogod. :-) Nagyon kitartó és elszánt vagy. Tetszik a dolog.

    ReplyDelete
  2. Eva:)Koszonom szepen a szavaidat es azt is, hogy fogod latogatni:)
    Ha fejembe vettem valamit, azt mindig megcsinaltam, mashogy nem megy.Nagy szavak onmagukban nagyon kicsik maradnak.:)

    Itthon egyebkent nagyon orulnek, biztatnak, mert a 10 fos adagokat neha egyre lecsokkentem, es olyan, minta szemelyes szakacs lennek:))fiuk:)

    ReplyDelete
  3. Látogatni fogom a másik blogodat is, nagyon érdekel, sok sikert hozzá.

    ReplyDelete
  4. Koszonom szepen Rozsa!orulok nagyon:)

    ReplyDelete
  5. Az a film anno nekem is hihetetlenül tetszett. Mondjuk Meryl Streep filmjeit nagyon szeretem. De ebben is hatalmasat alakított.:)))
    Én is látogatni fogom a másik blogod. :)
    Puszillak.
    Edit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:) Meryl Streep a kedvenc szinesznom.Nagyon sokaig kell gondolkoznom aki kovethetne:)Minden filmben akkorat alakit, mintha ezerarcu lenne.
      Koszonom Edit, jol esik:))

      puszillak, szia:)

      Delete
  6. Édes Ágnes, nagyon ügyes vagy! Ezt a kürtős kalács szuper. Kitartást a nagy főzéspróbához!!Jobb mint a science teszt!!:)
    Átnézek abba a blogodba is!!
    Puszillak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi:)Te meg nagyn kedves, mint mindig!!a kalacsot tavaly tavaszi szunetben sutottem, ugy, hogy semmi felszerelesem nem volt hozza:)fakanalra tekertem es ugy forgattam a sutoben:)
      Igen, ehhez kell az ero, hogy velem legyen:D

      puszillak es orulok, ha latogatod majd!

      Delete