Tuesday, May 1, 2012

májusfa helyett...


Majusfarol jutott eszembe,  valami kell, valami vidamito, ha mas nem, talan egyutt lehet vidulni, ahogy indokot sorakoztatok, egy bluz megvasarlasa fejeben, jegyeben.Muszaj megmagyaraznom magamnak is, hogy miert vettem meg.
Mivel itt az elmult heten februari idojaras lett, igy kellett egy kis szivmelengeto ,es ez a bluz abszolutli elvarazsolt, pedig a foton nem is adja vissza a finom szinet, csak azt, hogy viragos.
Bluz manias (is) vagyok, es romantikus is, es meg annyi minden.Este a majusfarol olvasgattam, ahol valaki megkerdezte , (nem magyarul) mi tortenik akkor, ha egy lany kettot kap?:)
Tenyleg , vajon mi tortenne?ha egyaltalan a fiuk allitanak meg majusfat a szivuk valasztottjanak.Bennem meg az merult fel, mi tortenik, ha a lany nem tudja kitol kapta?:)
Otletek?:)
Szep Majus elsejet kivanok!

6 comments:

  1. Nahát el is feledkeztem a Májusfáról. Pedig milyen szép szokás. De régen láttam már!

    A blúzod nagyon szép, viseld mindig jókedvel egészséggel!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi Gabi:))nekem is nagyon tetszik:)

      A majusfat en is veletlenul lattam meg este, olvasgattam.Azt is olvastam, hogy kitancoljak.Ennek meg utana kell neznem:)

      puszi, szia:)

      Delete
  2. Kedves Ágnes, a blúz gyönyörű.
    A májusfáról nem tudnák mit írni, ez nem volt hagyomány szülőfalumban már az én lánykoromban sem, anyámtól tudok róla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:) koszonom, a bluz nekem is nagyon tetszik, kellemes szine van nagyon.

      A majusfa felenk szokas volt, en egyszer kaptam, de nem tudtam kitol:D ezert is irtam a kerdest.Mondjuk en eleg kislany voltam, talan 13.
      Aztan este olvasgatva lattam, hogy sok heleyn allitanak.Nagyon szimpatikus:)

      puszi, szia:)

      Delete
  3. Nálunk még él a májusfa állitás hagyománya, sőt, továbbmegyek, még az éjjelizene is divatban van... Nem csak fiuk, de férjek is megajándékozzák szívük hölgyét egy egy szép szerenáddal...S jaj, milyen szép dolog az, annyira romantikus...Ilyenkor olyan csodás orgonaillatú az éjszaka! A zenét fogadni illik, a villanykapcsolóval adunk jelzést, felkapcsoljuk egy pillanatra, majd le...Harmonika, szaxofon veri fel az éjszaka csöndjét....
    Sőt a diákok a kedvenc tanáraikat is megajándékozzák, akár férfi, akár nő...

    Azért általában lehet tudni, hogy kitől kapjuk a májusfát, hisz ekkora erőfeszítést azért megelőz valamilyen jelzés a fiú és a leány között...:))

    Nagyon örülök, hogy visszatértél, kicsit sajnálom, hogy csak most vettem észre, de ilyenkor tavasszal rengeteg a munka, s kicsit szétszórttá, s kétlakivá is váltam...

    Hiányoztak az írásaid, s az az igazság, hogy meg is voltam mérgülve, hogy hogy hagyhatsz olvasnivaló nélkül ennyi embert...:))

    Kellemes hetet kívánok, örülök, hogy újra itt vagy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Viktoria:) orulok en is, es nem egyedul voltal, aki merges volt ram:))
      Aztan addig kaptam a leveleket, hogy nem tehettem mast, de elarulom ti is hanyoztatok!

      Koszonom, hogy leirtad a szokast, jo tudni, hogy van, ahol meg apoljak.En nem tudtam kitol kaptam:))es soha nem is derult ki.

      Viszont kivanok szep hetet! orulok en is!:)

      puszi, szia:)

      Delete