Wednesday, May 23, 2012

öt betű...


...egy nev, ami azonnali szerelemmel, fogalomma notte magat.Nem feltetlenul klasszikus no-ferfi kapcsolat, hiszen o nem tudott rola(m), azt sem mondanam, hogy egyoldalu szerelem, mivel olyan nincs.Rajongas? talan.
Ketszer irtam rola a blogomban, igazan megtisztelve erezhetne magat, ha tudna rola.Vagy csak nyersen kioktatna, hogy az o nevevel fenyezem a blogom.
Az utolso resz, mindamellett, hogy stilusos volt, rola szolt egeszen, ahogy szinte minden elozo, kulonosen, amelyek  a baratsagra jellemzok.Szamomra megis az utolso elotti tetszett, azon bogtem, majdnem vegig.Maradando mondatok hangzanak el, vivodas, veszekedes, egeszen valosagszagu volt.En is igy elnem meg, eltem meg kicsiben.
Azt hiszem azzal tudott igazan megnyerni maganak, mert nem a boldogsagrol szolt, a maniakus keresesevel.Az eletrol szolt, a sok fajdalomrol, a sok tragediarol,es az apro oromokrol, amilyen valojaban.
Aztan azon is elgondolkoztam;milyen erdekes is a boldogsag, az emberek napjainkban az elso problemanal odebb allnak, szakitanak, valnak.Megoldas helyett.Ebben az az igazan erdekes, hogy szerintuk elotte boldogok voltak, es megsem eleg ahhoz, hogy az elso felmerulo problema megoldodjon belole, nem fussa belole.Milyen boldogsag az akkor...
Olvastam rola, haboru utan, a nehez helyzetek osszahoztak az embereket.Bajban  osszekovacsolodnak.Bekeben a boldogsag szakit.Fura, de igy nez ki.
Nem vagyok sorozatfuggo, volt 2-3 , de mind lemorzsolodott, mint egy valodi szerelemnel.Vannak, vagyunk, amig marad az  az egy, elkopik mindenki mas, mert abban az egyben megtalalunk mindent, minden olyat, amit az elozo  4-5 adott.
Ilyet adott nekem O, a musoraval, a humoraval, az elbuvolo tudasaval, a faragatlansagaval, es megis fantasztikus onzetlensegevel, josagaval.Ilyen esti musorban, ennyire osszetett karakterrel meg nem talalkoztam.Bar sok viszonyitasom nincs.
Mintha kovetne az en valtozasom, hiszen teljesen a masik hazhoz tartozott o a hetfo esteivel,ahhoz a nappalihoz, a kakukkos orahoz, ahogy szaladtam leulni furdes utan.Senki nem szolt hozzam, tudtak folosleges, megszunt a vilag korulottem 60 percig.
Vege.Befejeztek.Otletesen megoldva, nem maradt kerdes bennem, talan csak ha tovabb gondolnam...vajon mit fog kezdeni magaval 5-6 honap multan dr HOUSE?...hianyozni fog, nekem.
..

18 comments:

  1. Egyet sem láttam belőle, tv-t is alig nézek. Amit írsz, értelek. Számomra ilyen kedves sorozat a Szívek szállodája volt, a Jóbarátok, amit akármikor nézhetek, nem a sorozat hanem a varázsa, a szereplők csetlés botlása a lényeg. s valamikor jó évekkel ezelőtt egy tényleg szappanopera, amibe egyszer csak bekapcsolódtam, s leragadtam. Érzelmileg fogott egy szereplő sorsa, látod, már a címére sem emlékszem. De akkor mindig néznem kellett.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az utobbi idoben en is csak ezt neztem, es a gepen, nem is a tvben.
      Valahogy ugy erzem az ember osszeno ezekkel a musorokkal, a szereplokkel, az eletunk reszei, es mint valosagot eljuk meg az elvesztest is.:)

      Delete
  2. Én sem láttam egy részt sem, úgy hogy nem tudom milyen:) Körülöttem mindenki siratja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ilyenkor, amikor vege, nem tudom melyik a szerencsesebb, hogy lattad volna, vagy igy, hogy nem:)

      Delete
  3. Én sokat láttam belőle, csak sajnos - vagy szerencsére?- a rendszerességet nem tudtam neki megadni. Bár volt idő, hogy azt gondoltam: "szerda van? jaj, de jó, akkor lesz dr House!" - és igyekeztem úgy intézni, hogy az adott időben a tévé elé huppanhassak. Sajnálom, hogy véget ért - még egy okkal kevesebb lett, hogy a tévé előtt töltsem az időmet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szilvi:)

      En mind lattam, volt ido, amikor ugy ereztem ellaposodott, nincs tobb tema, aztan ujbol jo lett.Tisztaban vagyok vele, hogy le kellett zarni, de megis:)hianyozni fog.
      Milyen sokan szakitunk a tvvel, gondolom nem veletlen...

      Delete
  4. Én sem láttam egy részt sem....azt sem tudtam, hogy megszűnt.(hű ez most gáz? :D )
    Amúgy én a Barátok köztet nézem, ha tehetem. Persze ha kimarad, azt sem bánom, azért annyira függő nem vagyok tőle. Amire egyszer viszont rákattantam, már nem is tudom mikor ment, az a Paula és Paulina volt. Valahogy úgy értem akkor haza melóból, hogy pont kezdődött.
    Ja és mostanság a Mentalistát nézem. Ha nem alszom el.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:) dehogy gaz, en meg azt nem ismerem, amelyiket te irod:)

      a mentalistat igen,ismerem, de nem nezem.Ezt nagyon szerettem, biztos majd ujra es ujra nezni fogom:))

      Delete
  5. Ágnes, Kedves!

    Én így vagyok a Grace Klinikával.(Grey's Anatomy). Minden részét láttam. Bár itt nem egy ember a főszereplő, és keddenként nagyon késő este vetítik, mégis mindig a tévé előtt vagyok. Szerintem nem rossz az, ha a valamiért - valakiért így tudunk rajongani, még ha egyébként nem is vagyunk tévéfüggők ...
    babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi:) azt neztem egy ideig en is, de vegul csak House maradt, ahogy irtam is.Egy ideig a Bones-t is neztem, de aztan idegesitett, mint szorakoztatott.
      Es en is orulok, ha valmai igy megfog, es rajongast ebreszt bennem.Szerencsere nezhetem az ismetleseket egy ideig:))

      Delete
  6. Nagyon jó szinész és vonzó férfi. Remekül zongorázik és énekel !(is)Megértelek :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. alterego:))mindent leirtal, amit en csak gondoltam:)tetszett a maganelete is, de eppen most valnak:(ugy megszerette USA-t, hogy marad, a felesege meg nem akar ide jonni.
      Nem erdekes, kedvenc marad:))

      Delete
  7. Kár hogy vége.Kedveltem a morgós doktort.
    Tudod, hogy könyve is van Hugh Laurie-nek? Régebben olvastam egy krimi. Magyarul Balek a címe ha jól emlékszem.Angolul Gun seller.Nekem tetszett.
    Majd jön egy másik jó történet!!
    Szép napokat !!
    GAbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi:))ugy latom sokan szerettuk:)nem tudtama konyvrol, de utan fogok nezni, elolvasom:)

      Igen, majd jon maik biztosan, addig marad az ismetlesek:))

      puszi, es koszi!!:)

      Delete
  8. Nem szoktam sorozatokat nézni, ez az egy kivétel volt és még most is sokszor belenézek, több csatornán ismétlik. Számomra a téma is érdekes, a főszereplő pedig nagyszerű. Az esetek állítólag igaz történetek, egy doktornő könyve alapján készült a forgatókönyv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:) igen, a tema is nagyon erdekelt engem is, es hiaba hasonloan epult fel minden egyes resz, megis erdekes tudott maradni.Errol nem tudtam, a doktorno konyverol, koszonom:)csak azt tudtam, hogy forgataskor tobb valodi orvos volt jelen mindig.
      Nekem nagyon fog hianyozni:)

      Delete
  9. Egy kicsit minidg nosztalgiáztam, amikor néztem. A többi kórházas sorozatot nem szeretem: túlpörgetik a dolgokat. És amit írtál: nagyon fontos, hogy belelátunk az orvosba, mint emberbe is! Mert ők is emberek. Nagyon is! Csak hajlamosak vagyunk ezt elfelejteni és Istennek hisszük őket-ők pedig sajnos egy idő után úgy is viselkednek.
    Hugh Laurie egy különleges férfi. Én egy dalát hallottam egyszer magyarul---háááát. Szókimondó volt, de nagyon igaza volt!
    Az emberi lélek a legkülönlegesebb dolog a világon. Ahogyan ebben a filmben ezt megmutatják az nagyon profi!
    És igen...vonzó férfi is, annak ellenére, hogy nem az a tipikus férfi ideál. nekem ilyen vonzó férfi még John Malkovich. Lehet, hogy most mosolyogsz, de szerintem van benne is vmi egészen különleges...

    ReplyDelete
  10. Dehogy mosolygok Froni:) nagyon egyetertek, szinten kivalo szinesz.

    Azt hiszem napjainkban nagyon csak az emberek esztetikai megjelolesere adnak, azt szajkozza tv , magazin, net.Noben , ferfiban van un. egyen modell.Pedig annyi minden mas egyeb van egy emberben, legyen az no vagy ferfi.

    Van is egy olyan mondas, a tokeletes szep no, olyan, mint a tv, csak addig van hatasa, amig nezed.Igy van ez ferfiaval is.

    House-o egy kulon kategoria, es magat a szineszt a szereptol igazan nem is birnam kulon valasztani, annyira egyek ok, teljes hasonulas tortent:)

    A sorozat ilyen megkozelitese, hogy az egyebkent csupa dramai munkat bemutatja a masik oldalrol is, nem keves humorral, azt hiszem teljesen egyedi volt.Egy ideig nem lesz kedvencem, abban biztos vagyok:)

    ReplyDelete