Wednesday, May 2, 2012

nyughatatlanul...


..azt hiszem a nyughatatlan jelzot lassan el kell fogadnom.Bar nem a szo elso hallasra ertelmeben vagyok az.Mindig kell valami, amin dolgozom.Fejben is es a gyakorlatban is.
Az epiteszeket dicserte,  magyarazta ,mennyire  irigyli  oket, mert hagynak maguk utan nyomot.Akar evszazadokon at is.Ez is bogarat tett a fulembe, hogy valamit en is szeretnek:)ha nem is vagyok hires epitesz vagy hires szakacs, de nalam nagyob szenvedellyel senki nem foz, inyenc vagyok( igazi gourmand), de barmikor fozok csak azert, hogy lassam a hatast,az izek gyozelmet masokon, csaladomon, baratokon, meg idegenen is.
Amikor megneztem a filmet(Julie &Julia), es egy baratnom is megnezte, aki Floridaban el, azonnal folhivott es kuncogva mondta, hogy en vagyok Julie:) ezen mosolyogtam, mert valoban ereztem szalakat, kotodtem erosen.Meg is neztem nehanyszor a filmet, nem csak egyszer.
Aztan azonnal eszembe jutott, mi lenne, ha en is megcsinalnam? miert csak a francia konyha emlitesre melto, hogy meg film is keszul? miert ne lehetne a magyar is?ezer izu a konyhank, a gasztronomia vilagaban, versenyeken amikor olvasom, elokelo helyezeseket erunk el.Majd tegnap a paprikas krumplival jatszottam, garden salatat tettem melle,itt mindenhez salatat esznek.Miert ne lehetne a paprikas krumplinkhoz is? (nagyon finom volt)
Kesobb olvasgatva talaltam egy oldalt, ahol egyszeru de elegans ragukent emlitik..ez adta meg azt hiszem az utolso lokest.
Van egy ezereves szakacskonyvem, latszik is rajta.A noveremtol kaptam ajandekba, es mar vegig foztem, meg a somloi es a vargabeles is elkeszult.Talan egy ket szarnyas recept maradt ki.
A konyv cime:104 Hires Magyar Recept
Fogok nyitni egy blogot, az osszes szereplo receptet vegig fozom, postolom, majd kulon leforditom, es konyvben kinyomtatom es terjesztem...mert nyomot hagyni, epiteni, ismertetni ,jo, es nagyon szep.


Igen, igy fogom csinalni.
 So stay tuned folks:)coming soon:104 Famous Hungarian Recipes



18 comments:

  1. Ez a könyv nekünk is megvan, bár fogalmam sincs, hogy honnan...
    :)
    Leszek nyomolvasó!

    ReplyDelete
  2. Nagyon okos ötlet Ágnes! Ügyesen kitaláltad...

    ReplyDelete
  3. Tiszteletre méltó a törekvésed, s az ötleted :-)

    ReplyDelete
  4. Nagyszerű ötlet Ágnes! Csináld a blogot kétnyelvűre, hogy minél többen olvashassák! Amikor a fiam nősült, begépeltem azokat a recepteket, amiket szeretett, hogy a menyemnél legyenek otthoni ízek is. Tettem bele fotókat, hagytam üres helyet az ő receptjeiknek. Nászajándék lett belőle, csak a kötése nem lett az igazi, romantikus, mert a könyvkötő a főzés közben forgatásra hivatkozott - némi igazsággal. Csak a fránya romantika az veszett a praktikum ellenében.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szep ajandek Holdgyongy, es kivalo otlet volt reszedrol:)Roamntikat potolhattak mashogy, mondjuk eves kozben:))Koszonom a biztatast!

      Delete
  5. Jó ötlet!:-)
    Lehet kapocs két ember között, ha megvan ugyanaz a könyvük?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Eva!:)csak neme Neked is ? szerintem az, kapocs!:))104 xeres:)

      Delete
  6. Kiváncsi vagyok az új főzős oldaladra.:) A filmet én is többször láttam, szeretem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami hamarosan jelentkezem vele:))koszonom a biztatast!
      Egyszeruen imadom azt a filmet, mert nem csaka fozesrol, szol ugye, osszetettebb annak sokkal:)

      Delete
  7. A paprikás krumplit én is salátával, télen pedig savanyúsággal eszem és nagyon szeretem.
    Nagyon jó az ötleted, kíváncsian várom.
    Elfelejtek mindig szólni, a kukorica ki van kelve:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:))nagyon orulok, es nagyon koszonom, hogy szoltal, mert te vagy az egyetlen:))

      A paprikas krumpli egy nagyon egyszeru, de kivalo egytaletel, mi is szeretjuk.
      Koszonom a biztatast, hamarosan jelentkezem az elso posttal.:)

      Delete
  8. Replies
    1. Marika:)koszonom, es igyekszem minel elobb kezdeni:))

      Delete
  9. Az ötlet kiváló, mert legtöbben exotikus különlegességekkel kisérleteznek. Az autentikus magyar konyha pedig mindig is világhírű volt.Hogy most nem divatos ? Ki törődik vele? Kiváncsian várom a folytatást :-)))

    ReplyDelete
  10. alterego:) mar dolgozom rajta, hamarosan megnyitom az elso recepttel.A bevezetoben irtam is errol, hogy tudom nagyon sok gasztroblog van es egyik szebb, mint a masik.Ez abban kulonbzik, hogy egy konyvet fozok vegig, ugy posztolom.
    Eleg sok konyhat megkostoltam mar, sokat kovettem tv ben is, nagyon szeretek ilyen musort nezni, ami tetszik kiprobalni, de a mienk azzal, hogy nem divatos nagyon hatra lett szoritva.
    Azzal van lehuzva, hogy a gepesitett vilagban nem jo, nehez..a mexikoi is fuszeres es enm konnyu , hogy egyet emlitsek hirtelen..majd en divatba hozom a magyart:))

    Hamarosan mutatom a linkett itt, mert annak kulon oldalt nyitok.

    Koszonom a biztatast, az erdeklodest:)sok erot ad pluszban!

    ReplyDelete