Monday, May 28, 2012

útkereszteződés...



..avagy varosi elet egypercese

....allok a piros lampanal, jobbra nezve, a mellettem allo kocsiban a lany mutatoujja eltunik a szemeben, valamit kivett vagy betett.Sokkolo volt, mint latvany.Mint kesobb megtudtam a kontaktlencseje lehetett.Nem  szepitette a latvanyt a felismeres sem.


...a sokktol hirtelen balra fordulva, masik no, elemes hajsutovel hajat teker, es sminkeli magat a visszapillantoban.Csak bizom benne, hogy idoben visszaallitja  a tukrot.


...mar zold a lampa, indulhatnek, ha egy eltevedt siraly nem eppen elottem szallna le egy eldobott zsomle darabert.Varom, hogy folvegye, es addig megrokonyodhetek a gazdin, aki a kutyajat buvoli, mikozben az vegzi a nagy dolgat.Ilyenkor mindig nyugtazom, hogy miert van zsebkutyam, mert nem szeretnek a sikerrel lobalva setalni, ami raadasul nem is az en sikerem:)


...es kozben megakad a tekintetem a kozlekedesi oron is, aki a gyerekeknek segit az atkelesben, mert mar reggel +20 fok folott van, de o egy versenyuszo szemuvegben es fejen kucsmaval errol nem vesz tudomast.Hasonlo kucsmat legutobb a Zsivagoban lattam, de ott -40 volt kb.

Meg egy utkeresztezodesnek is van elete, tele tortenessel, ha nem almos az ember es lat is ,nem csak nez...

4 comments:

  1. Látom a kommentem elszállt. Szóval: láttad a Baraka c. filmet? Ott a kereszteződéses és közlekedésről szóló rész döbbenetes volt, mások is, de ez ahogy olvastalak elém ugrott a képe. Azért ez már túlzás, hogy az autókban élik az életüket, pedig azt hiszem jellemző amit láttál. Sajnos. Idő, idő, idő.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem, nem lattam, de meg fogom keresni ezek utan.Az autopalyan ennel is rosszabb a helyzet, ott mar olyat is lattam, hogy valami bedolgozast hajtogatott a no, amig dugoban voltunk...igen, nincs idonk..

      Delete
  2. A lányom panaszkodott, hogy sokszor napokig az autóban éli a napnak nagyobb részét, már semmin sem lepődök meg:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En sajnos meg mindig, naponta is:)pedig en is csak rohanasbol allok ki, de lehet rajtam meg mas csodalkozik el:)

      Delete