Friday, May 4, 2012

plusz egy fotel...



..a tegnap este veget, ha osszefogom a ma reggel kezdetevel, ismet masnit kothetek, mondjuk az ejszakara.
Ha parunk van, plusz egykent is nevezik..ha annak gyumolcse is van, akkor csalad, es ha hazikedvenc is, akkor mar minden van, ami a boldogsaghoz kell.
Bemutattam a kuckom a kis fotellal, asztal hozza, labtartom is van...vajon miert van az, hogy mindenki anya helyen erzi jol magat?:)pedig nekik is van kuckojuk, sarkuk, egesz szobajuk, de megis mindenki (az allatok is) ott szeret lenni, ugy, hgy anyanak vagyis nekem, mar nincs is hely, csak, ha idonkent a  sarkamra allok es koppantok kepletesen:)mert meg a kutyat is keptelen vagyok leutasitani:)
Tudtam, hogy majd ket fotel kell, a masik az en plusz egyemnek, mert O is ott erzi jol magat, pedig az O fotelja, karosszeke sokkal kenyelmesebb.Ebben direkt egyenes derekkal kell ulni, en ugy szeretek.
Este hulla faradt voltam, es kaptam kehelyben diofagyit:)mint egy varazslo, gondolatolvaso..
Ma reggel viragnyelven megkerdezte kavezesra utalva, nem e en inkabb atnezem a hireket a gepen, vagyis O beleulne a fotelomba:))
Felirtam, be kell szereznem egy plusz egy fotelt a plusz egyemnek...el vagyok latva szeretettel, es feladatokkal is:)


8 comments:

  1. Milyen aranyosan írtál róla, Ágnes! Szinte magam elé képzeltem a jelenetet...

    Egyébként azt hiszem sokunknak megvan a saját kicsi kuckója, csak szerintem én nem tudnék ilyen ügyesen fogalmazni róla :))

    Kellemes hétvégét!

    Viktória

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viktoria:)koszonom a kedves szavaid!pontosan igy tortent:)

      A sajat kucko nagyon fontos, neha neha mindnekinek szukseg van , meg egy anyukanak is a maganyra:)hogy aztan feltoltodve, jokedvuen folytassa:)

      Legyen nagyon szep hetveged!:)

      Delete
  2. Sokszor egy kis figyelmesség, apróság, amit csak szeretteink tudják, hogy kedvelünk, csodát tud csinálni, egyből szép a világ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenyleg igy van Rozsa:) csak ultem elalelva, nagyon faradt voltam, amikor nem is vettem eszre a ferjem el is ment itthonrol:)igaz ez nem kedvencem, de ez van a legkozelebb a cappuccinohoz, amit alig lehet kapni.Ma mar nem is voltam faradt:)

      Delete
  3. Ahogy olvastalak közben uram és parancsolóm kiborította a vázát, abból próbált inni. Ilyenek ők!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      Es gondolom nem is haragudtal, ahogy en is keptelen vagyok:)

      Egyszer elragta egy akkor kedvenc plom ujjat, kisse felhaborodtam, a kutya meg el is fordult napokig ugy megsertodott:D
      Imadom oket:)

      Delete
  4. A te helyeden szeretnek ülni....olyasmi ez, mint az anyu hálóingében jobban lehet aludni, a mama kanalával finomabb a leves...érted biztos mire gondolok.
    A személyiséged átsugároz a dolgaidra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ertem ertem Gabi Kedves:)en is ilyen voltam.Velem pl vendegsegben semmit enm tudtak megetetni, mert csak az en Anyukame volt finom:))

      Koszonom , nagyon kedves vagy:)

      Delete