Wednesday, February 24, 2010

Zöld



Elmeseltem neked, hogy kedvenc szinem a zold.Hogy miert, akartad az indokot is rogvest. Amikor kedvencem lett csupan azert, mert nem kirivo, termeszet szin es volt sajatos, ma mar szegyellem indoka is, hangsulyozza a szemem.Aztan olvastam valahol, valamikor, hogy a remeny szine, akkor csak igazolva lettem, hogy lam lam, nem veletlenul a kedvenc szinem, orokos remenykedo vagyok. Jatszottunk. Meseltem, ha meglatom, hogy piros,a levelezo dobozomban a jelzes orulok, mert akkor mar tudom, hogy irtal, es te semmit nem irtal, csak egy szot, hogy zold:)ezen meg ma is mosolygok. Ma dacolva a kedvencemmel, vettem egy norveg mintas konnyu tavaszi pulcsit, es hozza egy rozsaszin erosen illatozo jacintot.Tavaszi eros, vidam, lukteto szineket akartam. Kicsit ugy csinaltam, mint B. amikor kisiskolas volt, ilyenkor februarban meg a tel kozepen jartunk.Az iskolajaban beach-day-t talalt ki a tanitono, vittek napszemuveget, torulkozot, papucsot, uszonadragot, es a tornateremben azt jatszottak a parton vannak ,pancsolnak. Ma en is tagadtam, hogy a zold a mindenem, hogy havazik napok ota, es a vasarnapi tavaszi ido ellenere megis tel van.
En ma tavaszt csinaltam.