Wednesday, February 24, 2010

Freddie mosolya.



Minden alkalommal elgondolkoztam azon, amikor lattam Freddiet enekelni, hogy egy ilyen anyagiakkal biro ferfi, hogy lehet az, hogy nem korrigalja a fogsorat.Semmi kozom tudom, es igy fogadtam el, azt hiszem ha megis megtortenik, mar nem tudtam volna megszokni, es megis, millioszor tettem fol magamnak a kerdest.Olvastam errol, hogy eloado muveszek, akiknek a szajuk, egeszen a mandulaig is lelatunk neha, tehat akiknek ilyen nagyito alatt van, sokszor megha nem is ennyire , csak egy ket fog csampasan all, akkor is az egeszet tokeletesre cserelik.Milyen orult az ilyen, gondoltam, amikor olvastam.Az is lehet eppen ez a cikk ultette el a fejemben, hogy Freddienel allandoan kerdes legyen a fejemben. Vasarnap reggel szokasos koran ebredtem private tevezesem volt, George Michale-rol eppen veget ert egy biography, kezdodott Freddie Mercury.A musor 2008 ban keszult, 17 evvel halala utan.Nagyon megorultem, mert irtam is rola, mennyire odaig vagyok erte az utobbi idoben. Ulok lelegzet visszafojtva , iszom az informaciokat, es egyszer csak kerekedik a szemem, mert az egyik kozeli aszisztense a fogsorarol beszel.Mintha hallotta volna a kerdesem , szinte a szemembe nez es mondja.Freddienek hatul 4 foggal tobb nott, mint az atlag embernek, ebbol adodoan az egesz ive , korvonala az inyenek, fogsoranak oblosebb, teljesebb volt, mint masnak, ezzel magyarazta, a nagyon eros hangjat.Felt korrigalni, felt, hogy elvesziti az erejet, a fogsor ive kisebb lesz es mashogy fog hangzani az eloadasa.Nem mert kockaztatni. Teljesen kimerito, kielegito valaszt kaptam.Azota is mosolygok, hogy milyen erdekes, elobb vagy utobb, mindenre folkerul a pont, lam, meg egy ilyen ki nem mondott kerdesem re is.:) Nem tudtam volna uj fogakkal megszokni, igy szeretem, a tokeletes hangjaval,szinte szinhazi eloadashoz hasonlo szinpadi csillogasaval, es a nem tokeletes fogsoraval.