Tuesday, February 23, 2010

Az álom.

"I think we dream so we don't have to be apart so long. If we're in each others dreams, we can be together all the time."



Rola almodtam ismet, egy hete talan, az erzes nem szunik, ezert irok .Csak egy pillanatra lattam, profilbol, a haja szine maradt meg nagyon , mert nem azt lattam amilyen most, hanem amilyen volt vala.
Olyan volt, mint a hosszan tarto jeges, fagyos, minden legturelmesebb termeszetut is megtapezo tel utan az elso langyos napsugar, ahogy megsimogatja az arcunk, keresi a fedetlen feluletet, hogy belenk hatoljon, a lelkunkig es mosolyt csaljon, mosolyt az igeretevel.Azzal az igerettel, hogy eljon iden is.Mas lesz a jarasod, a belefaradt, beletorodott lelassult mozdulatokat vidam, szeleburdis lepesek valtjak fel.
Lebegsz a talaj folott, olyan konnyuve valsz, alakulsz at, magad sem erted.Lebegtem sulytalanul az almomban, olyan konnyu , egyszeru volt minden es mindenki.A kocsimhoz igyekeztem, amikor ereztem, hogy hatulrol atolel es magahoz huz, nyakamba dugja fejet es mosolyog.
-Most megvagy!- mondta nevetosen
-Mondj valami keket!-kerte

-Szemed kekjeben megmartoznek-mondtam sebtiben
.-Nem kek szinu a szemem- csalodott a hangja.
-Ezert a "nék", a Tiedben lubickolok.

Felebredtem.
Kiszaradt a torkom,elveszetten neztem korbe, ahogy konyokomon tartottam felsotestem.Masodpercekig nem tudtam az oceanon innen, vagy tul vagyok.Majd letisztult, a valosagost almodtam, a varbol, amikor neztuk a varost alattunk...

foto cime:dream