Thursday, April 14, 2011

a varázsige...



Szuletesnapok , evfordulok mar mar szertartasszeru velejaroja a fenykep nezegetes.Kozosen nezve azert jo, mert a foto mindenkibol mast hoz elo, es osszerakjuk nevetve, vagy komolyan a kep tortenetet.Egyedul kicsit veszelyesebb, mert egy egy foto olyan varazzsal bir, hogy eszre sem vesszuk elvisz, halljuk a hangokat, a zajokat, illatokat erzunk, es csak azt vesszuk eszre mar orak ota fotokat nezunk, abrandozunk, es a takaritas semmit nem haladt elore:) a kutyak meg hiaba produkaljak magukat, vegyuk mar eszre, meg oket sem latjuk egy egy keptol.

Ezt a fotot nezegettuk, es a ferjem leragadt a konyvnel, amit a kezeben tart.A neten megtalaltam,ami nem volt egyszeru, az elmosodo illusztracioval azonositottam, mert irot nem tudtam kiolvasni, es meg is rendelem hamarosan, mar csak alkalmat kell kapcsolnom hozza, mert nekem erre is szuksegem van, a neves napoktol jobban felertekelodnek, vagy csak becsapom magam ezzel. A konyv cime is tetszik, es utana olvasva az 50-es evekbol valo, egy egy oldalba sikerult belelatnom, tetszett, hogy a ferjem mar babakent is ilyen volt, ilyen komoly:)




En-Neked mit jelent az, hogy Varazsige?
Te
- nem tudom most
En- faradt vagy?
Te-igen, kicsit faradt vagyok
En-elmondjam nekem mit jelent?
Te-mondd! nagyon figyelek
En-Szeretlek!
Te- I love you back-mondod gondolkodas nelkul

Szeretem a kevert, kuszalodott nyelvet, ha szepet takar, mert ez a varazsige egyet jelent barmilyen nyelven, talan ettol varazs?