Monday, April 11, 2011

anyai szeretet @ Sweet 16...



-Anya nezd, gyere itt van, nezd meg legy szives!Latod ez az, olyan lesz, amikor jatszom, hogy az orromig kiugranak a karakterek. Latod?
-Latom togmag, erdekes es szep.

-Anya Neked melyik szinu tetszik, a fekete?

-Nem togmag, nekem a kek, ez egy nagyon szep kek.
Marcius 27 -re igertek , hogy az uzletek polcain lesz, 26-an delutan be is mentem hatha megis.-Holnap reggel 7kor nyitunk holgyem, akkor kerem visszajonni!-, mondta ezt elozo delutan 5 kor a kimert elado. Vagyis mar ott volt az aru, de ilyen a hirdetes, a fogasok.Nyugtalanul aludtam, mert egyszer nem siettem azonnal es egy karacsony banta, nem sikerult megkapni a tokeletes ajndekot. Hajnalban kidobott az agy, akkor fotoztam a napfurdot, a napkeltet, es 7 elott mar a parkoloban alltam, nezve a kocsimbol mikor nyitnak vegre.Ket apuka mar megelozott. Nem sokat kaptak, de abbol egy nagyon szep kek , Nintendo Gameboy 3D az enyem lett, az ajandekot boldogan szorongattam.Mikor hazaertem es eldugtam, meg mindenki bekesen aludt.Tervem jol sikerult, senki nem vett eszre semmit. Mar csak a ket hetet volt pokoli nehez kivarni, uuugy odaadtam volna mar, hogy lassam az oromet.Olbekapos, korbeporgetos lesz.
Egy ev alatt is sokat valtozott, nem lehet torta, miota sportklubba jar, az etelek is atalakultak, es ket nap mulva viszem kressz vizsgara.Ha sikerul a G1, utana mar en ulok az anyos ulesen, es O fog vezetni egy evig igy.Csak jogositvannyal rendelkezovel ulhet kocsiba egy evig. Jezusom hogy tortent ez?Hiszen tegnap eltem at , ahogy hazajottunk a korhazbol.A sok kep porog, ugral elottem.Amikor vettem egy szeket, amiben ringatni kellett volna, de razkodott az elemtol es ugy bombolt benne, mintha nyuznak, es en olyan panikkal szedtem ki belole, mintha aram razott volna meg.Visszavittem es kulon levelet fogalmaztam a betiltasarol.Aztan ovi, iskola, kozepiskola, es most anyabol, anyosulesre kerulok...nehez feldolgozni .
Bar kislany van, kislanyok, de a jatek, a jatekszeretet nem mulik, hiszen volt kitol orokolje, hogy soha ne is muljon el.
Az autovezetest nehez lesz megszokni, pedig komoly, kovetkezetes, felelossegtudo, neha engem is folulmul.

Borzaszto nagy boldogsag a lepesek kiserete, a kezfogasok, az egyengetes, a terelgetes, hogy szukseg van rank, es elengedni, es engedni, hogy mostantol O visz bennunket vasarolni, hogy valamifele fordulat tortenik, es O fog dedelgetni engem, hirtelen szerepet cserelunk, nem egyszeru es ha boldogsag is, de edesen fajo...vagy csak egy elfogult anya omlengese, mert szeret, es mert szeretik..

Happy Birthday borso baby Balazs!
(http://agnesblogja.blogspot.com/2009/09/borso-baby.html)

*tavalyi torta, zold:)