Sunday, April 24, 2011

Húsvét vasárnapi brunch...



brunch= breakfast+lunch..ami annyit jelent, hogy olyan keson van a reggeli, hogy az mar ebed is es igy lesz ez magyarul regéd.. A hetalvok meg alszanak, aminek ilyenkor orulok, mert kedvemre , lassan csinalhatok mindent, (pl.egy blog post+fotoval:) Ez az a tal, amit tudom, hogy sokszor irtam le mar, ha mar en is sokkkallom, akkor valoban sok lehet.Nem rossz,elmegy, de meg sem kozeliti az Anyuet..csak izben, abban utol is eri..de olyan szepen foldarabolni, ahogy O tudta, ugy csak O tudta...


Meghivok barkit , eletben is jo szivvel adnam, mert nagyon birnam hallani, hogy izlik:D









..*ezt kaptam ajandekba, de meg a tal elott, vagyis, nem minden ferfihoz vezet a hasan keresztul az ut..:)

10 comments:

  1. Jujj de szép az a szivecskés párnád :))))
    Persze gusztán néz ki a tálon is a sok finomság.
    Nyammi....:)))

    ReplyDelete
  2. Kedves Ágnes!
    Akkor én is kellemes ünnepeket kívánok!:-))) Tényleg nagyon gusztusos a tálad!!! Én még most lettem készen a sütéssel-főzéssel.:-)) Holnapra már az én asztalomon is lesz sonka és saláta.:-)))
    Jó pihenést és kellemes időtöltést!
    Puszi!
    Csilla
    Ui.: Majd egy blogbejegyzésben leirom, hogy én mit kaptam a kedves páromtól.:-)))

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép ez az asztal, és a tojások és jól mutatnak! Derűs szép ünepet nektek!

    ReplyDelete
  4. Kedves Ágnes! Nagyon gusztusos a tálad, nyomban meg is éheztem!
    De úgy tűnik a párod is tudja hogyan vegyen le a lábadról! Boldog lehetsz!
    Gyönyörűséges húsvétot kívánok Neked és a családodnak!

    ReplyDelete
  5. Kedves Ágnes! Köszönöm a soraidat,..
    Kellemes ünnepeket kívánok, sok locsolóval...
    Igen guszta a tál, még jó hogy az evésen túl vagyok
    Igazán szép ajándékot kaptál...

    ReplyDelete
  6. Sziasztok Lanyok!

    Nagyon szepen koszonom a kivansagokat, igazan jol esett!
    Barmikor, barkit szivesen latok, es enm cska Husvetkor!:)

    A parna tenyleg nagyon szep, soha nem kaptam meg ilyenkor ajandekot, en szoktam adni, de ez most nagyon jol esett:)

    Nagy olelest kuldok, puszi, es tovabbi szep unnepet!!

    ReplyDelete
  7. Kedves Ágnes!

    Amit, és ahogy anyányink csináltak, nehéz felülűberelni, de ez attól szép, hogy mi is anyává lettünk és rólunk is eszt gondolják idővel...
    Nagyon kedves az ajándékod!
    :)

    Áldott, békés ünnepeket kívánok nektek!

    puszillak,
    Móni

    ReplyDelete
  8. Nagyon boldog Húsvétot kívánok kedves Ágnes! :)))

    ReplyDelete
  9. Szia Monika:)

    Milyen igazad van, es jo hinni, hogy rolunk is hasonloan beszelnek, vagy bloggolnak majd:))

    Koszonom szepen a kivansagod, es en is kivanok tovabbi, unnep utani szep napokat Neked es Csaladodnak:)

    puszillak!

    ReplyDelete
  10. Kedves Ilda!


    Nagyon szepen koszonom a kivansagod, nagyon jol esett!
    Ha le is kestem, de ugyanigy gondoltam oda Feled is, a legjobb, legszebb napokat kivanom!

    puszillak!

    ReplyDelete