Tuesday, April 26, 2011

happily ever after...


Ma beneztem a kedvenc uzletembe valami uj ruha utan, penteken megiscsak eskuvo es en ott leszek, ha nem is fizikalisan leszek jelen. Egesz honapban a csapbol is az eskuvorol hallunk, olvasunk, ha akarunk, ha nem.En nagyon varom, es nagyon orulok Nekik, es nagyon kivanom , hogy boldogok maradjanak, mert sugarzik roluk, hogy azok. Kanada tarsadalmi szerkezete monarchia, ami azt jelenti, hogy a kiralynonek van egy "jo embere" aki itt csucsul, es megfigyel.Sokan morognak ez miatt, pedig nem is tajekozodnak, hogy a dollarnak azert van csak nemi ereje, es csak addig, amig az a jo ember itt ul.Eppen ezert ugy es annyit tajekozodtunk az eskuvorol, mintha egyenesen London Nagy Britanniaban lennenk.Megtudhattuk a menyasszony miert nem fogja eldobni a csokrot, miert nem fognak csokkal pecsetelni az oltar elott, miert integetnek csuklobol kiindulo mozdulattal, miert vartak 9 evig erre a jeles napra....es a sor veg nelkuli.Talalgatasok voltak a ruhaval kapcsolatban, a vendeg listaval kapcsolatban, ki lesz ott, ki lesz elfelejtve. Engem mindenesetre lazba hoztak, es el is dontottem, pedig hajnal 3 kor kezdodik a kozvetites, de nezni fogom, lesz uj ruham is, es pezsgot is bontok, ha kiallnak a balkonra es megcsokoljak egymast, majd integetnek a nepnek..nos ekkor emelni fogom a poharam az egszsegukre.Szep par, szep kapcsolat, szep tortenet, szep nem befejezes, mert inkabb kezdet lesz ez. Aztan nem talaltam megfelelo ruhat, mert itt esos ido van,a frizura nyilvan valami lenyalt lesz igy, ezeket gondoltam magamban es meg azt is, hogy majd csutortokon ujra benezek, mert naponta kapnak arut.

Amikor mar keves idom van, akkor konnyebben hozok dontest, igy teljesen megnyugodtam, es magahoz vonzott egy zold, egy mi az a zold nezte
m tavolrol, es hat egy beka.Jot mosolyogtam, mert eskuvohoz kapcsolhatom, ha nem is leveli, teknos beka, de ez a kapcsolat is 9 eves mar, nem csoda ha ekkora beka lett a hercegbol.

Jossz velem, bugtam a beka teknoje melle, es en nem igerek csokot, mert mar van hercegem, de ki tudja a pezsgo utan meg puszit dobhatok Neked..aztan mehetsz a kertbe, hatha nem fog mar esni hetvegen..
Az meg kulon tetszik, hogy szokatlanul, a szokasostol elteroen penteken lesz eskuvo, nekem csutortokon volt, es nem mondtunk csutortokot, es viharos ido volt, olyan veri az ordog a feleseget idojaras, nekik is hasonlot josolnak, es bizom benne, hogy ugyanolyan tartosak maradnak, most hirtelen messze van a pentek igy...

16 comments:

  1. Mivel én kb. három éve nem TV-zek, bulvárt nem olvasok, csak érintőlegesen követem ezt a nagy mutatványt. Egy dologra azonban kíváncsi lennék: miért is vártak 9 évet erre a napra? Ugyanis épp szöget ütött a fejembe a dátum: 2011. 04. 29. Kevés számmisztikai ismeretem csak azt mondja, hogy: 4 4 29, a négy a Föld száma, akkor ez duplázódik, vagyis fokozottan jelentkezik, a 29 mesterszám, a számok összege 2+0+1+1+4+2+9=19=1+9=10, vagyis 1, a kezdetek, az Nap, az uralkodás száma. Várom nálam jobb számmisztikusok hozzászólását! :)

    ReplyDelete
  2. Kedves Agnes!
    Hat most mondom azt,"hogy az eszem megall" :)
    Tegnap egyeztettem a fodrasszal,es csutortoki napban maradtunk.
    Az este arra gondoltam,legalabb az eskuvore lesz frizuram:)Es mosolyogtam magamban.
    Erre most olvasom,hogy te mar a ruha vasarnal tartassz.:)
    Hat ez jo volt.Megsem veletlenul akadtunk egymasra:)?
    Szep napokat kivanok,
    szeretettel,
    Eniko

    ReplyDelete
  3. Nekem egy kicsit ez az egész olyan Diana-s..szorítok nekik, és bízom, ők nem úgy végzik..!

    ReplyDelete
  4. Szia libuc:)

    Sajnos igy a szamokhoz nem ertek, nem tudok okosabbat irni.
    Itt, ami kiderult a sok tanulas, munka, a hercegseggel jaro hivatali elkotelezettsegek azok, amikrol beszeltek, ezert vartak eddig, es vegulis logikus is, mert csak a kapcsolat 9 eves, az eljegyzes jo, ha feleves.
    Szep par, kivanom a legszebbet Nekik:)

    ReplyDelete
  5. Szia Eniko:)

    Ez tenyleg jo lehetett, amikor olvastal, es igen, ugy tunik nincsenek veletlet talalkozasok:))
    Ha nem is egy szobaban de akkor ott leszunk az eskuvon, ennek orulok:D

    Szep napot Neked, puszillak!:)

    ReplyDelete
  6. Szia Virag:)

    Aaaa dehogyis, helye sincs ilyen parhuzamnak, sajnos itt a tv is teszi minduntalan es nem ertem miert.
    Ez a parkapcsolat semmiben nem hasonlit a Dianaehoz, mert az az egesz hazugsagra epult, Karoly be is bizonyitotta azzal, amikor Kamillat, a boszorkat elvette felesegul.
    Errol kedvem is lett majd irni egyet, mert nagyon melyen , reszletessegeben tanulmanyoztam az esemenyeket, a halalat,komoly gyujtemenyem van, es osszeraktam a hireket, amibol leszurtem a sajat konkluziom, de tenyekre alapozva.
    Karoly egy joval idosebb ferfi volt, Diana 19 eves , gyakorlatilag gyerek, akinek tonkretettek az eletet, es kozben ehhez a mostani nohoz jart legyottakra a pasi vegig.

    Szoval egy evben sem emlitheto a ketto, es tudom, hogy ok boldogok lesznek, latszik:)

    ReplyDelete
  7. Boldogságban élik le az életüket bizzunk ebben:))

    ReplyDelete
  8. Ámen. Ám én nem vagyok abban biztos, hogy ennek a lánynak nem teszik ugyanúgy tönkre az életét mint Diananak. Isten adja, hogy tévedjek!

    ReplyDelete
  9. Aniko en bizom benne, szoritok ertuk:)

    ReplyDelete
  10. Joe kivanom, hogy tevedes legyen!

    ReplyDelete
  11. Ágnes, Kedves, nem is úgy értettem :)) Hanem a felhajtás, a film, ami máris készült róluk, a fogyás, a mutogatsá stb...persze tudom, hogy ez ott szokás és nagyban hozzájárul a protokoll, csak tőlem ez iszonyú távoll áll..ettől függetlenül szorítok nekik és bízom abban, hogy valóban teljesül az, amit a leendő férj mondott, vagyis, hogy nem akarja azokat a hibákat elkövetni, amit az édesapja... :) Mondjuk az is tény, hogy ez a központi figyelem nem tesz mindig jót. Igaz, ezt kikerülni nem lehet, csak kérdés, bírják-e. És lehet, hogy hülyén hangzik, de eleget éltem már ahhoz, hogy tudjam, nem mindig az van, amit a külcsin mutat. A falak mögé nem láthatunk... Szorítsunk!! :)) Puszillak

    ReplyDelete
  12. Mosolygok a lelkesedéseden, Ágnes, mivel én nem nézek se tévét, se bulvár híreket, így nem is tudtam, hogy mikor lesz a nagy nap. Végül, neked köszönhetően :), mégsem maradtam le egy fontos eseményről. Minden esetre szép párnak látszanak és kívánom nekik, hogy normális életet tudjanak élni a sok felhajtás és protokoll ellenére.

    ReplyDelete
  13. Szia Virag:)

    Ohh hat nem is a Te irasod kesztetett a bejegyzesre ennyire, az, amit altalaban tapasztalok.Es mar mindegy ki mondja, de a nem hiszi , amit lat, a majd ki tudja hogy vegzi latasmod az, ami nagyon idegen tolem.
    Egyszer utaztam vissza, es valaki azt mondta, nem felsz, hogy leesik a repulo?a negativ latasmodkor mindig ez ugrik be.Hogy lehet ilyet mondani, ha valaki igy is gondolkozik, felszallas elott?!
    Na de nem vagyunk egyformak, en elhiszem , hogy ok igazak, mert ha nem hinnek, onmagam is igy, ketsegekben elnek, es a magam kapcsolatait is igy kezelnem, legyen az munka, vagy barati, vagy barmilyen kapcsolat.

    Koszonom a hozzaszolasod, es veletlenul sem Te valtottad ki a duhom:)

    Szep napot kivanok!

    ReplyDelete
  14. Szia Magdi:)

    Orulok, hogy jo hirrel szolgalhattam, es kepzeletben majd a Te kezedbe is varazsolok egy pezsgos poharat, ugyanis a ferjem hajnal haromkor nem hajlando csatlakozni hozzam:D

    Szep napot, szia:)

    ReplyDelete
  15. Én ebéd közben néztem, Ágnes, köszi a pezsgőt.:)

    ReplyDelete