Tuesday, April 26, 2011

happily ever after...


Ma beneztem a kedvenc uzletembe valami uj ruha utan, penteken megiscsak eskuvo es en ott leszek, ha nem is fizikalisan leszek jelen. Egesz honapban a csapbol is az eskuvorol hallunk, olvasunk, ha akarunk, ha nem.En nagyon varom, es nagyon orulok Nekik, es nagyon kivanom , hogy boldogok maradjanak, mert sugarzik roluk, hogy azok. Kanada tarsadalmi szerkezete monarchia, ami azt jelenti, hogy a kiralynonek van egy "jo embere" aki itt csucsul, es megfigyel.Sokan morognak ez miatt, pedig nem is tajekozodnak, hogy a dollarnak azert van csak nemi ereje, es csak addig, amig az a jo ember itt ul.Eppen ezert ugy es annyit tajekozodtunk az eskuvorol, mintha egyenesen London Nagy Britanniaban lennenk.Megtudhattuk a menyasszony miert nem fogja eldobni a csokrot, miert nem fognak csokkal pecsetelni az oltar elott, miert integetnek csuklobol kiindulo mozdulattal, miert vartak 9 evig erre a jeles napra....es a sor veg nelkuli.Talalgatasok voltak a ruhaval kapcsolatban, a vendeg listaval kapcsolatban, ki lesz ott, ki lesz elfelejtve. Engem mindenesetre lazba hoztak, es el is dontottem, pedig hajnal 3 kor kezdodik a kozvetites, de nezni fogom, lesz uj ruham is, es pezsgot is bontok, ha kiallnak a balkonra es megcsokoljak egymast, majd integetnek a nepnek..nos ekkor emelni fogom a poharam az egszsegukre.Szep par, szep kapcsolat, szep tortenet, szep nem befejezes, mert inkabb kezdet lesz ez. Aztan nem talaltam megfelelo ruhat, mert itt esos ido van,a frizura nyilvan valami lenyalt lesz igy, ezeket gondoltam magamban es meg azt is, hogy majd csutortokon ujra benezek, mert naponta kapnak arut.

Amikor mar keves idom van, akkor konnyebben hozok dontest, igy teljesen megnyugodtam, es magahoz vonzott egy zold, egy mi az a zold nezte
m tavolrol, es hat egy beka.Jot mosolyogtam, mert eskuvohoz kapcsolhatom, ha nem is leveli, teknos beka, de ez a kapcsolat is 9 eves mar, nem csoda ha ekkora beka lett a hercegbol.

Jossz velem, bugtam a beka teknoje melle, es en nem igerek csokot, mert mar van hercegem, de ki tudja a pezsgo utan meg puszit dobhatok Neked..aztan mehetsz a kertbe, hatha nem fog mar esni hetvegen..
Az meg kulon tetszik, hogy szokatlanul, a szokasostol elteroen penteken lesz eskuvo, nekem csutortokon volt, es nem mondtunk csutortokot, es viharos ido volt, olyan veri az ordog a feleseget idojaras, nekik is hasonlot josolnak, es bizom benne, hogy ugyanolyan tartosak maradnak, most hirtelen messze van a pentek igy...