Thursday, April 7, 2011

az ajándék doboza ....

Szeretek segiteni, kulonosen, ha valaki szepen megker, nem is tudja hogy levesz a labamrol. Nem volt nagy ugy nekem ,mert a magam tudasat valahogy nem tudom ugy ertekelni, mint amikor valaki elkepzel, kigondol, megalmodik valamit es megvalositja kezzel, kezzel foghato darab lesz. Artemis-Marianna(Artemis,absztrakt ékszerek), ahogy en magamban hivom ezzel az ekszer kollekcioval ajandekozott meg koszonetul.En csak forditottam egy keves szoveget. Az is benne van a darabokban, ahogy egyszer fogalmazta, a zoldrol mar mindig en is eszeben leszek, minden egyes zold darabban benne vagyok kicsit.Es az is benne van a nyaklanc medaljaban, hogy valahol otthon van valaki(libuc hajnalváró)akinek szinten ilyen medalja van. Ma bekukkantottam a kedvenc uzletembe, a zold doboz mar messzirol kiabalt, hogy az enyem es ezekhez az ekszerekhez valo.Nekik lesz az otthonuk. Orok kedvencem a zold, miota eszem tudom mindig az volt, bar mindig vannak kedvesek is, de olyan nekem a zold, mint egy szepsegverseny kiralynoje, a tobbi kedvesek az udvarholgyek. Nagyon sokszor a szemem is zold(ha merges vagyok nem),amikor eszrevettem, hogy zold szinu ruhaval, ekszerekkel csak hangsulyozom, akkor megszallott lettem:)de ki nem az kamaszkorban. Igy lett idokozben meg zold oves karoram is, ami szinten atkerul ebbe a dobozba. A bluz az csak elso latasra szerelem lett, mert most az ilyen szin az udvarholgy.Tetszik a reszletessegeben kidolgozott, himezett nyakvonal, az ujja vege, az alja.Hamarosan egy capri nadraggal meg romantikus is lesz, hozza egy zold vekony sal. Na de tul sokat beszelek megint, ime a kepek.


Koszonom szepen Marianna, itt is!:)