Sunday, April 3, 2011

hajnali Nap-fürdő...


Az eros szel belekapott a hajamba, tepte, kocolta, arcomba csapta, olyan erovel, hogy nem tudtam elsimitani. Hajamba kapaszkodva , amire ugy fokuszaltam, hogy sikeruljon a fulem moge igazitani, elvitt magaval, tudtam hol fogok kikotni. Mar a parton voltam, amikor eszrevettem, ugy elmerultem , a radiot is elfelejtettem bekapcsolni.Nem baj, mosolyogtam , a latvany szavamat vette meg gondolatban is.Elmosta a felhoket is, amit az elmult napok adtak. Kozel van a part , az ablakombol kinezve legvonalban a hazak mogott, csak akkor latom a Napot, amikor jol kinyujtozta magat.
Neztem a mindig magaval ragado szineket,ami soha nem egyforma, vagy csak megunhatatlanul szep.Nem sokkal kesobb, nem varakoztatott, megjelent, kidugta a fejet a vizbol.Olyannak tunt, mintha korai furdozo lenne, es kitekint, hogy latja e valaki, mert elveszitette a torolkozojet.Olyannak tunt, mint a meleg takaro alatt, utolsokat nyujtozunk, es csak a fejunk van kinn, remelve ebbol senki nem lat semmit. Szeretem a Napot, szeretek napozni, napfurdozni.Soha nem gondoltam arra, hogy megles, csak a meleg sugarai simogatasat szoktam szeretni.En most megis ugy ereztem meglesem, nem vartam meg, amig teljesen kilep a vizbol, hazahajtottam, hogy az ebredoknek , az aludni sokaig szeretoknek megmutassam mirol maradtak le.
Mar csak itthon jutott eszembe, mennyiszer , mennyifele hangulatban kotottem ki ott es m
indig megoldotta mindegyiket..

8 comments:

  1. Kedves Ágnes ! Én is szeretem az ilyen szép képet életben nézni, de most köszönet Neked a képért, hisz nem láttam mostanában ilyen gyönyörűséget. Az ember ilyen csendben csodálatos táj mellett energiára tud kapni a természet adta pozitívumoktól.
    Legyen szép vasárnap délutánod:

    ReplyDelete
  2. Aniko Kedves:)

    Koszonom a kedves szavaidat, annak meg kulon orulok, hogy tetszik.Volt nehany nehez napom most, es majd irok is rola, mert a bloggal is kapcsolodik reszben.
    Ma mar sokkal jobb, igy inditani a napot kulonosen:)

    Szep delutant, estet kivanok!
    puszillak!

    ReplyDelete
  3. Ezekért a képekért megérte korán kelned, Ágnes. Na, könnyű nekem mondani, akinek semmibe sem került. :) Egyébként én is pacsirta típus vagyok, a fiúk viszont...

    ReplyDelete
  4. Szia Kedves Magdi:)

    Igen, akarhogy nezem en aki nem is tudok fotozni, sem tudtam elrontani, annyira szep volt:)
    Lehet a korai keles is nemi eredetu?:)na nem inditok belole vitat, mert biztosan nem, csak finoman fogalmazva a lanyok furgebbek, es biztosan a furdoszoba hasznalat miatt:D

    Szep estet kivanok , puszi!

    ReplyDelete
  5. Én bagoly vagyok, ezért a napkeltéről sokszor lemaradok. Mikor valami miatt mégis láttam, akkor fogadtam meg, hogy többször felkelek korán, hogy láthassam.
    Végül is nem keltem fel csak ezért,( sajnos)de ha munka vagy ügyintézés miatt mégis, akkor nagyon figyelem és élvezem.
    Talán korábban le kellene feküdnöm,hogy gyakrabban legyen részem benne? :-)

    ReplyDelete
  6. Eppen most jovok Toled:))megcsodaltam a viragokat, milyen szep finom szinuek.
    Ha olyan a ritmusod, nem fogod megszokni, de neha talan megis megeri:)
    En mindnig reggeli ember voltam, aki hajnalban ebred, azt hiszem anyukamtol orokeltem.Este neha zavar az, hogy mar 10 kor majdnem elajulok, sot szegyellem si, mert szoktak csufolni, de ha kiszamolom hany oran at vagyok talpon, es aktiv, akkor ertheto:)
    Bizonyra mindegyiknek megvan a jo es rossz oldala is.:)

    ReplyDelete
  7. Az én munkaidőm olyan, hogy sokszor dolgozom este 10-ig. Mire hazaérek, rendbeteszem magam, olvasok, egy kicsit TV-zem, addigra jóval elmúlik éjfél.
    Hogy másnap a munkahelyet újra bírjam, és egyáltalán végigcsináljam a napot, tovább kell aludnom.
    Nem tudok már korábban elaludni, mint éjfél. Átszoktatás sem menne, hiszen, ha este 10-ig dologzom, nem tudok korábban lefeküdni rendszeresen, hogy átálljak a korai fekvésre, korai kelésre. Ezért lettem bizonyára bagoly.Egyfajta kényszer.

    ReplyDelete
  8. ..vagyis egy ordogi kor.Mit lehet erre mondani, plane ha kenyszer..talan csak annyit, hogy ha van, akkor megkeresni a jo oldalat es jo kepet vagni hozza:)Mi meg fotoban potoljuk Neked, amirol hajnalban lemaradsz:)

    ReplyDelete