Wednesday, April 20, 2011

holy water...


....a templom bejarata mellett kozvetlenul volt a szenteltviz, belemartottam kezem, megerintettem folotte, keresztet vetettem, igy lattam masoktol, senki nem magyarazta el..elhittem, hogy minden bunomtol, amit elkovettem megtisztitott, folmentett.Bunok...rosszat gondoltam maximum, csunya szot,mert nem beszeltunk ugy, akarhogy torom a fejem nem tudok semmi bunt talalni, ahhoz talan minden korszakunkban ujra es ujra definialni kell a bunt. Hinni hittem, hiszek ma is.Ugy hiszem hit nelkul nem lehet elni, nincs ami miatt a masnap kivancsisagot ebreszt, erdekesseget tartogat. Gyerekkent egyszeru volt hinni a szenteltviz erejeben, ma mar tobb kell, hogy tudjam sokakrol egy splash lemossa a cinizmust, a hitetlenseget.Neha egy egy unnep kozelen jo visszatoporodni nyolc eves kislannya, akinek a szenteltviz olyan varazs erovel birt, mint B.nak egy egy varazspuszi a beutott kezerelabara, marisjobblettnem faj. Es most igy, ezzel a gondolattal szep, tiszta, ujjaszuletett az a kivansagom:


Kellemes Husveti Unnepet annak, aki hisz, es aki keresi a hitet, de hiszem, hogy egy kicsit en is segitek abban, hogy hitet leljen!