Friday, April 15, 2011

felnõtt mese...

Monikatol(Zsófi és Luca) es Joe-tol(Joe bácsi blogja) kaptam a dijat es egyben jatekra hivtak, ami nagyon kedvemre valo volt.Igy oldottam meg, egy mesevel sebtiben .Mivel nekem mindig bajom van azzal kinek adjam tovabb, igy adom mindenkinek, aki benez hozzam es van kedve jatszani!!Mert senkit nem szeretnek kihagyni, megserteni!!


Hol volt, hol nem volt, volt egy kisfiu es egy kislany.Kulon -kulon nottek, cseperedtek, tanultak, olvastak.



A kis-nagylany egy szep napon elveszitette a papucsat, a puma papucs egyiket.Zold es fekete szinu volt.A nagy-kis fiu eppen maganyosan bandukolt, amikor megtalalta.Kezebe vette, forgatta es elhatarozta megkeresi a parjat.Nem kellett tul sokaig keresnie, amikor meglatta a santikalva bicego lanyt, gyorsan hozza sietett.Kerte, hogy nyujtsa a labat, es rahuzta a papucsot, a megtalalt papucsotA lany boldogan ugrott a nyakaba koszonete jeleul.Kiderult, hogy a lany kedvenc szine a zold, a fiue a fekete. Ugy gondoltak ezzel lehet valamit, sot eleg sokat kezdeni, szerzodest kotottek, amit alairasukkal pecseteltek meg

A fiu megigerte mindig vigyaz a papucsara, ne veszitse el, a lany megigerte , hogy rendben engedi.Nem volt ez kis szo tole, nem igerte volna egyszeru halandonak.
Eltek eletuket, hatalmas utazasokkal, majdnem foldkorulivel is, amikor megerkezett a golya es hozott egy borso babat.


A lany szerette a novenyeket, szepen etette es vigyazta is a kis borsot, aki a
zota 185 cm magas lett.


Azota is telnek napjaik, voltak, vannak nehezsegek is, de az alairas eros maradt, tulelte a valsagot is. Szeretnek vizparton lenni, szeretik az allatokat, a hosszu setakat, sportolni, jatszani, a jarmuveket, a jo eteleket, olvasni, baratkozni, de talan a legfobb jellemzojuk, hogy szeretnek beszelni, meselni, egymasra figyelni...vagyis boldogan elnek, amig ......itt a vege huss el vele, es aki nem hiszi jarjon utana:)

16 comments:

  1. Ági, ez igazán kedves mese volt és jó volt a képeket is nézegetni!Az a kislány a macival és a zöld szemével .....erre mondják, hogy olyan beszélő szeme van valakinek.
    Köszönjük,hogy megosztottad velünk!

    ReplyDelete
  2. Kedves Agnes!

    Ez nagyon jo lett. Es ami meg jobb,a puma papucs!
    Hat ezen jot nevettem...:) Valtozik a vilag,uvegcipellok helyett puma papucsok!:)
    Jaj,ez nagyon tetszik.Koszi,meg sok meses evet kivanok:)
    Eniko

    ReplyDelete
  3. Szia Judit:)

    Orulok, hogy tetszett, kicsit elsiettem, de mindig szeretek reagalni, ha valaki kedves , figyelmes velem.
    Koszonom a hozzaszolasod, a szemes dolog az nagyon igaz:)

    puszillak, szep hetveget kivanok!

    ReplyDelete
  4. Ági, nem lett ez összecsapva! Nagyon jó, ez a mese igazán kedves ötlet!

    ReplyDelete
  5. Szia Eniko:)

    Hat igen, az uvegcipo torte a sarkam, igy kenyelmesebbre csereltem:D Ebben a tortenetben az az erdekes, hogy valoban megtortent, a papucs a labamra lett huzva , forgalmi dugot okozva, csak akkor mar a felesege voltam, de ugy meg talan erdekesebb volt, hogy tudja a labmeretem:)
    Orulok, hogy tetszett es jot derultel!

    puszillak, es szep hetveget kivanok!

    ReplyDelete
  6. Szia Joe:)

    Eppen itt vagyok, indulas elott, koszonom Neked is!Direkt korabban ebredtem ma, hogy tudjak posztolni:))

    Koszonom a dijat megegyszer es nagyon szep hetveget Neked!

    ReplyDelete
  7. Kedves Ágnes ez igy ahogy leirtad aranyos.
    Nekem nagyon tetszett bevallom élvezettel olvastam:))

    ReplyDelete
  8. Szia Aniko:)

    Nagyon orulok, ha tetszett:)en ugy erzem kicsit elsiettem, de szerettem volna gyorsan reagalni.
    Koszonom a kedves szavaidat, mint mindig:)

    puszillak es szep hetveget kivanok!

    ReplyDelete
  9. Itt vagyok én is ni!
    De jó volt olvasni és látni! Csoda édes ez a kislány! És képes lett arra, h papucsokkal kössön magához királyfikat, valamint borsókat nevelgessen óriás méretűvé. És hogy boldogan éljenek szimbiózisban... ez nagy tett:))))
    Köszi Ágika, örültem neked!

    ReplyDelete
  10. Szia Mercike:))

    De aranyos volt a megjegyzesed, KOSZONOM!:)es ne felejtsuk el a borso is zold:D

    puszillak, es nagyon szep hetveget Nektek:)

    ReplyDelete
  11. Szia Ágnes!
    Ilyen klasszul én akkor sem tudnák írni, ha keresztre feszítenének! Csak a fejemben vannak gondolatok, de mire megosztásra kerülnének, elszállnak a szép szavak. Jó, hogy valakinek ilyen tehetsége van, hogy ilyen szépen leír dolgokat.:-))) Tetszik a történet (is).
    Szép napot kívánok neked és egy "nagy ölelés!!!!!:-)))
    Csilla
    Ui.: Most azon gondolkodom, hogy a mi kis történetünket, hogyan is lehetne ÍGY leírni.:-)))

    ReplyDelete
  12. Szia Ágnes!

    Köszönöm, hogy megosztottad velünk életed meséjét.
    Nagyon tetszenek a képek, ja és a kis-borsó...
    (inkább égig érő paszuly)
    :)))

    ReplyDelete
  13. Jajj Csilla:) ez a kersztrefeszitenenek annyira jol esett, utoljara anyukamtol hallottam:)
    Ha nehany szoban felvazolod leirom Neked:))

    Kosoznom a kedves szavaid!

    puszi, oleles, szep vasarnapot!

    ReplyDelete
  14. Szia Monika:)

    En koszonom, hogy ram is gondoltal, es annak meg orulok, hogy tetszett:)
    Toled az egigero paszuly tetszett, de nagyon!!:))

    Koszonom a kedves megjegyzesed, szep vasarnapot kivanok Nektek!

    ReplyDelete
  15. Nagggggyon sűrű hétvégém volt, jól esett ez az igaz mese a végére. Azt kívánom, Ágnes, hogy folytatódjon ilyen szépen tovább. Puszillak.

    ReplyDelete
  16. Koszonom, illetve kosoznjuk szepen, es viszont kivanom Nektek!
    Es koszonom a kedves hozzaszolasod!

    puszi, oleles!

    ReplyDelete