Wednesday, March 30, 2011

pitymallat...


Az ora maskor lustan kuszo mutatoja kozel allt a heteshez ma , reggel mindig gyorsan eri el.Ugy maradtam ott az ablakombol kitekintve, mint az elfogyo Hold a fam agai kozott.Racsodalkoztam, hogy itt felejtodott, pedig alul mar kandikal a Nap.Pitymallat , mosolyogtam magamban.
-Anya hova fogy a Hold?
-az űr-egerek megeszik, cin cin..tokmag-valaszoltam
-szeretik nagyon?
-minden honapban megesznek egyet tokmag-
-kaphatok ma sajtot anya?
-kaphatsz tokmag-:)
Aztan eszhez tertem, megorokitettem a szepet, csakugy , mint az elobbi sokeves parbeszedet es loditottam egyet magamon, jo felora multan hiaba tekintettem fol kocsiba szallas elott, a Hold mar nem latszott, elfogyott egeszen a fenyben.Valaki lampat kapcsolt odafonn, mosolyogtam, motyogtam magamnak, pitymallat lampat.


* dupla-klikk a fotora, ha latni szeretned a Holdat!

7 comments:

  1. Milyen érdekes, hogy tegnap reggel épp én is rácsodálkoztam a vékony holdsarlóra! :) Az szöveg is nagyon tetszik. Időnként előjön bennem az az érzés, hogy egyszerre sok testben élek szétszórva a világban...

    ReplyDelete
  2. Tényleg ott van:)))
    Olyan szépen írsz! Csodálom! Belőlem ez a véna abszolút hiányzik...

    ReplyDelete
  3. Bagoly típus vagyok, későn fekszem, későn - fél 8 késő? - kelek.Ez főleg a munkabeosztásom miatt alakult így. Este sokéig dolgozom.
    Kényszerből( feladatok, munka) vannak korai keléseim is.Olyankor mindig ráébredek, hogy mit mulasztok.
    Mélyen élő emlék: Egyszer egyik őrségi kirándulásukon 5 óra előtt ébredtem. Kakaskukorolás, lónyerítés ébresztett. Kimentem az udvarra, ledobtam a papucsot, és a nagyon harmatos fűben sétáltam. Ritka boldog érzés volt bennem. Közben narancssárgán kelt fel a Nap.

    ReplyDelete
  4. Szia libuc:)

    Az ilyen azonossagokra en is mindig racsodalkozom, es teny, hogy a hasonlok nagyon vonzzak egymast:)Amikor megerkezik az ekszerem, a mondatod meg erosebb lesz:)

    Szep napot es koszonom!

    ReplyDelete
  5. Szia Mercike:)

    Te viszont fotokban mondod el olyan szepen, ahogy csak nagyon kevesen, en meg azt nem tudnam megkozeliteni sem:)Erdekes ez csakugyan, mert van aki egy sutemnnyel, egy levessel, masik festmennyel.Valamiben mindenki nagyon biztonsagban van, ahol tokeletsen ki tudja fejezni magat.

    Mercike ha szereted a kisgyerekes irast, ajanlom Neked is, mert ugy kezdodott az egesz blog, a 2009 szeptembereben irodott borso baby beirast, ez volt az alap gondolat, csak kozben en is terelodok erre arra:)

    koszonom es puszillak!

    ReplyDelete
  6. Szia Eva:)

    Nekem a fel 8 reggel keso, viszont este legkesobb 11-ig agyba kell esni, kulonben visznek:)De ha lehet 10 kor a legjobb.Ez is nyilvan mindnekinel mas, engem sokszor kicsufolnak meg most is, hogy ilyen koran elalszom, pedig reggel fel 5 korul mar fonn vagyok altalaban.
    Nyaron nagyon sokszor megyek ki mezitlab haloingben kavezni a kertbe, ugy maszkalok, imadom:D es senki nem rokonyodik meg, hogy kocos vagyok, a legjobb resz benne:)
    A napkeltere naponta ra lehet csodalkozni, ha lenne ido mindig, mert annyira mindig mas, megha ugyanaz is.

    Koszonom, hogy megosztottad , nagyon szep napot Neked!

    ReplyDelete
  7. Köszönöm Ágika! ól esnek a gondolataid!
    Megyek, megnézem azt a borsóbébit..

    ReplyDelete