Tuesday, March 29, 2011

sZines sZerda...




Egy ideje nagyon foglalkoztat az, hogy vajon mi szerint dontjuk el ez lesz a kedvenc szinem.Ki mi alapjan dont ugy, hogy pirosat vagy feketet kedvel legjobban.Probaltam tudomanyosan megkozeliteni, kerestem informaciokat, es mikozben igy keresgeltem, olvasgattam, utaztam.Milyen szines lett a vilag, szo szerint.Nagymamamnak meg olyan szurke ruhai voltak, a fenykepek is fekete feherek voltak, a televizio szinten..hol vagyunk ma mar ezektol. Jatekot inditok, olyat, amit barki kovethet, atvehet, esetleg velem megoszthat.Barhogy orulni fogok.sZines sZerda es sZines sZombat cimmel.Be fogok mutatni ket szint, akiknek ez a kedvencuk , mi jellemzi ezeket az embereket, es egy egy virag, sal vagy egyeb kiegeszitos fotot mellekelek.Akinek van jobb otlete, vagy hozzatennivaloja, csak batran, ha netan kedvet kapna tolem.Amennyiben valamelyik napon kimaradna az iras, mert valami kozbejon, csak a kovetkezo heten , az sZ betus napon potolom.

ZOLD
-Eg
yutterzo

A zold a harmonia es a kiegyensulyozottsag szine.A zold szimbolizalja a remenyt, ujjaszuletest, a beket, finomsagot es nyiltsagot.A zoldkedvelok oszintek, nyiltak kozossegi emberek, a beket szeretik barmi aron is.Szeretnek elvonulni is, szerenyek, turelmesek.Jellemzojuk meg, hogy kedvesek, muveltek, husegesek, neha filozofikusak es tisztessegesek.



ROZSASZIN-Boldog

Ez a szin osszesiti a finomabb jellemzoit a Pirosnak, szimbolizalja a szeretest, torodest, de szenvedely nelkul.A Rozsaszin vedelemre vagyik es kulonleges banasmodra.A Rozsaszin kedvelo nok, anyai oszton hordozok magas fokon.Rozsaszin kedvelo emberek sok szeretetre, torodesre vagynak, biztonsagra es szeretnek gyengenek, torekenynek latszani, muveszlelkek.A rozsaszinkedvelo emberek altalaban hatartalanul bajosak, kedvesek, vidamak.Orok romantikusak.

15 comments:

  1. Hát mivel is indíthatnál mással, mint ZÖLDDEL, a nagy kedvenccel???
    A zölddel a frissességet, a békére törekvést, a rózsaszínnel pedig a finomságot, a romantikus hajlamokat kötném össze.
    Nnna, most megnéztem, te mit írtál... hasonló, sokkal árnyaltabb formában:) Ez a saját véleményed, Ágika?
    Szép napot mára, puszillak!

    ReplyDelete
  2. Szia Ágnes, örülök, hogy megtaláltam a blogod. Szívesen jövök ide, jó itt olvasni a gondolataid. Most a régi bejegyzéseket is olvasom.
    Köszönöm hogy bejelöltél állandó követőnek. Szívesen látlak nálam.
    Éva

    ReplyDelete
  3. Nagyon jó játékot inditottál,nagyon tetszik.
    Nekem mostanában van egy olyan késztetésem,hogy egy kis rózsaszint vigyek a ruhatáramba.Van egy erős rózsaszin pólóm,csak úgy mellékessen vettem,és mindig meglepődtem,hogy szóvá tették az emberek,mennyire illik nekem ez a szin.
    A játék keretein belül szivesen elolvasnám,hogy tényleg hogyan történik a kedvenc szin kiválasztása és egyéb infók,ha már te utána néztél.

    ReplyDelete
  4. Kíváncsian várom, mit hozol ki az én kedvenc színemből majd, amit persze nem mondok meg, mi az... :))

    ReplyDelete
  5. Jó kezdet, a zöld....
    Aki nyugalomra, békére vágyik annak a színe ez.És ott a természet.
    Persze a zöld is sokféle lehet, nekem a kedvenc színem, de csak egyfajta zöld,és van olyan zöld amit nem szeretek.
    Jó játék!

    ReplyDelete
  6. Szia Mercike:)

    Igen, a kozos kedvencunk es Te is szinte ugyanazt irtad:).Sajnos nem a sajat gondolatom, sok anyagot talaltam, ahol egyetlen kifejezo szoval behataroljak, azt tettem melle, es aztan lebontva jellemzo tulajdonsagokra, azt forditottam le.Mivel sokat olvastam igy meg boncolgatom magamban mert konkretan senki nem tudta megfogalmazni az okot.

    koszonom es puszillak!

    ReplyDelete
  7. Szia Eva:)

    Igen, kolcsonos az erzes, nagyon szeretem a szep verseket, es Nalad sok olyat talaltam, amit meg sehol..ennek kulon orulok!

    Orulok Neked!

    ReplyDelete
  8. Szia Marianna:)

    Erdekes , valahogy ugy kepzeltem Neked tetszeni fog, illetve nem lepodtem meg attol , amit irtal.
    A rozsaszin szin jo, hogy leirtad, nalam tavaly jelent meg, persze csak a zold mellett, az a dobogos elso! Elotte soha el sem tudtam volna kepzelni, hogy rozsaszinu kardiganom, vagy salam legyen, es most van.Es szeretem!:)
    Orulok, hogy tetszik a jatek es koszonom, hogy le is irtad:)

    Ja es miutan bemutattam a szineket, majd irok egyet azok alapjan, amit olvastam, ahogy en kihamoztam mi is az, ami szerint valasztunk.
    puszillak!

    ReplyDelete
  9. Szia Joe:)

    Szoval nem arulod el?kis titokzatos:))azert remelem, ha mar leirtam szint vallasz, es szo szerint:D

    Szep delutant Neked!

    ReplyDelete
  10. Szia Judit:)

    Igen Nalad is olvastam, hogy szereted, nekem is van olyan ami igazan levesz a labamrol, de en eleg sok arnyalatban szeretem.Orulok, hogy Neked is tetszik ez az egesz.

    Koszonom, es Szep delutan kivanok!

    ReplyDelete
  11. Jó játék, Ágnes. Én nagyon szeretem a színes dolgokat.
    A zöld az nálam leginkább a természetet jelenti, fű, fa, bokor, erdő.
    Érdekes szín a rózsaszín. Vannak lányok/nők, akik eleve rózsaszín kedvelőek, ami én sosem voltam. Viszont úgy tűnik, mintha minden nő életében felbukkanna valamikor ez a szín. Mint néhányan már írtátok, én is mostanában fedeztem fel magamnak ... persze csak mértékkel! :)

    ReplyDelete
  12. Szia Ágnes , nagyon jó ez a téma, hisz a színeknek jelentősége van számunkra, lelkiállapot stb...
    Nekem volt idő amikor a fekete volt a kedvenc színem, igaz azt írják a színek királynője, de vigyázni kell vele, mert a sok fekete depressziót is okozhat. Örülök annak amit leírtál :))
    Szép napot :))

    ReplyDelete
  13. Szia Magdi:)

    Orulok, hogy Neked is tetszik a jatek,tenyleg jo, hogy nem vagyok vele egyedul.
    Ez a rozsaszin nagyon erdekes, soha nem tudtam volna elkepzelni, hogy lesz valamim is rozsaszinu, tavaly ota van, es olyan salam is, ami zolddel kevert rozsaszin , es nagyon szep.De van kardiganom is es polo is.Remelem itt azert leallok:D

    Koszonom a hozzaszolasod!

    puszi szia:)

    ReplyDelete
  14. Szia Aniko:)

    Nagyon sokat olvastam mar, igazi szinszakerto leszek a vegen:D Egyelore olyat sehol nem talaltam, hogy hogy valasztodik ki a kedvenc szin, de mindenkeppen hangulat, termeszet fuggo.
    Maj a szinek vegen irok egy osszefoglalot, amit osszeolvastam alapjan.A feketvel kapcsolatban, dietanal is hasznaljak, az asztalterito ha fekete kevesebbet eszunk:D erdekes megfigyeles.

    Koszpnom a hozzaszolasod!

    szia, puszi:)

    ReplyDelete
  15. Én is tanulmányoztam a színeket, hisz sok gyógyításnál színekkel is gyógyítanak, örülni fogok az összefoglalódnak:)) Várom
    Szép napot kívánok Neked Kedves Ágnes!

    ReplyDelete