Tuesday, March 29, 2011

horoscope&fortune cookie



A horoszkop olvasasa szamomra olyan, mint az, hogy fogat mosok, kavet iszom stb. nem marad ki szinte egy napombol sem, es olyan szertartasszeru fele.
A ferjemet is olvasom, es amikor olyan a hangulat(mert a fiuknal ezt kulon figyelni kell, nem mindig setalunk biztonsagos talajon, en tudom, mert fiukkal vagyok korberakva) szoval ha eppen van humorerzekuk, akkor felolvasom es mar jatszom is, ha valami kalandot, szerelmet iger..kerdezem is:who is She? a ferjem meg jokedvuen is zavarba szokott jonni, azt mondja ugy tudok nezni es kerdezni, hogy majdnem bevallja azt is, aki nincs:D
Egy ideje nekem ilyeneket ir:egesz nap flortolni fogsz, ma fel lesz razva a szerelmi eleted, uj , vegzetes szerelem a lathataron...nos, ebbol semmi nem jott be, es akkor rajottem, hogy miert.Mert altalaban este, nap vegen olvasom a horoszkopot, igy nem tudtam ezekrol:) csakis ez lehet az oka.




Egy kicsit a kinai szerencsesutitol is ki vagyok akadva az utobbi idoben.Nem tudom ki hogy van vele, de nekem soha nem iger, nem josol semmit, csak megallapit.Legutobb azt irta, joszivu,adakozo vagyok, es segitokesz.Hol van ebben a szerencse?valami jovo igerete?Persze az is lehet felnek igerni, hogy szamon lesznek kerve...szep kis szerencse, amit perelessel hajtanak be:)..