Sunday, March 6, 2011

egy "szabályos" gondolat...

Sok szeretettel udvozlom, akik mostanaban kapcsolodtak!

Es rugjunk bele a het elso napjaba egy nemregi gondolattal, a kedvenc viragommal.






Multkor olvastam, a szexualis zaklatas csak akkor minosul annak,akkor van bejelentve, ha a zaklatott nincs megelegedve a zaklato kulsejevel:)Poennak szantak, nevettem is, es tovabb gondoltam.
Rajottem az embereknek nem a szabalyokkal van bajuk, hanem azok alkalmazasaval.Egyik embernek mindig nagyobb tureshatart szabnak, amikor vegre eloveszik es a szabalyt emlegetik, hivatkoznak ra.Paradoxon, hogy a szabalyok is, azok alkalmazasa is diszkriminal..csak bazsalygok azon, ha ezt eppen egy diszkriminalo pontnal eszleli valaki, mekkora ongol, a pont, magat lovi fejbe, vagy olbe.. Kicsit olyan, mint az egyiptomi forradalmarok esete, akik azert mentek ki az utcara, mert nincs munkajuk, sokak nak otthonuk..es folszolitottak oket kozel harom hetes forrongas utan, menjenek haza, es menjenek vissza dolgozni...erdekes volt hallani, es ha nevettem is a szuper kovetkezetes hirkozlesen, de nem az embereken.

9 comments:

  1. Ó, a gyöngyvirág - én is imádom:)

    Mit jelent Ágika, amikor bazsajogsz?

    Osztán még: a szabályok, törvények annyira behatárolják sokszor az ember szabadságát, hogy nem képes már működni a lelkiismeret. Mert "meg van mondva" neki, hogy mit kell tennie. MEnnyivel jobb, ha alapelvekben tudunk gondolkodni, amelyek kortalan, időtállóak:
    Pl.:
    alapelv: A tűzhely forró. (Nem nyúlok hozzá, természetes.)
    szabály: Ne nyúlj a tűzhelyhez! (Ha nem nyúlok hozzá, azt hiszem h gyáva vagyok...)

    De azért neked szép napot! Vigyázz a meleg kályhákkal! Mekkora a hó nálatok, van némi remény a tavaszra?
    Puszillak innen ni!

    ReplyDelete
  2. Szexuális zaklatásban még nem volt részem, de a "definíció" tetszik.:)
    Szabályok tekintetében m-hez csatlakoznék. Én is alapelv párti vagyok, bár belátom, hogy ez sokaknál nem elég.
    Bazsalygós szép napot kívánok.:)

    ReplyDelete
  3. Szia Mercike:)

    Pontosan nem tudom mit jelent, enszerintem azt, amikor gondolunk valamit, felismerunk valamit es nem mondjuk ki hangosan, csak magunknak befele, a gondolatunkra bazsalygunk, mosolygunk:)
    Olyan orra alatt , bajusza alatt, lehet ferfi szokas:)

    A szabalyokkal egyetertek Veled es Magdival is, de vannak esetek, mondjuk kozlekedes pl., amikor muszaj.Ha valaki megszegi megsem egyforman jarnak el, van aki azonnal tetemes osszegu birsagot kap, van aki sokszor elkovetheti, de megis nagyon tetszett az irasod!

    Mar nem irtam le, de tegnap 15 cm-es havat kaptunk, elotte jegesovel, ami pancelkent vonta be a kocsit, a ho alatt, hogy izgalmasabb legyen, es hideg van, -15 fok ma.Egyelore nem biztato, de nem remenytelen, mert sut a nap:D

    A meleg kalyhakkal meg nagyon fogok vigyazni, igerem:)

    szep estet, puszillak:)

    ReplyDelete
  4. Szia Magdi:)

    A leirasa nekem is roppantul tetszett, es sok iagzat is belegondoltam:)

    A bazsalygos szoval meg sajogva vettem eszre, hogy elbetuztem, nem tudom miert hittem pontos jenek, pedig ahogy most kimondom erzem, hogy elipszilonos, de nagyon nagyon koszonom a javitast, es a szovegben is javitom, az utolagos engedelmeddel.:)Maskor is joneven veszem, mert javitani nem szegyen.

    Visszabazsalygos szep estet kivanok Neked:)

    puszi, szia!

    ReplyDelete
  5. Én már a reggel is elgondolkoztam már egyszer azon, hogy milyen hülye lehet valaki, akár hivatalosan is! Akkor még vigyorogtam hozzá, mert akkor még nem tudtam, hogy én bazsalyogok. (el ipszilonnal)Most már tudom!
    Én javítanék a jogi hozzáálláson is, és úgy fogalmaznék, mint jogalkotó, hogy: Szexuális zaklatásnak minősül, ha a panaszt tevő bizonyítani tudja, hogy nem utólagos tapasztalatok alapján nyújt be keresetet a vádlott ellen!
    Értsd: Nem később jött rá, tapasztalatból, hogy neki nem tetszik az illető!
    Hát nem? Justicia maradjon meg vaknak, és ne méregesse szemével a kliensek szexepiljét!
    Kérdés lenne azonban az, hogy ha bizonyságot nyer a tettlegesség, akkor mi lesz a büntetés? A vétkes kap még egy esélyt a károk helyrehozására is, és akkor ezt leszámítják a büntetés kvantumából is?
    Jó lenne elgondolkodni, mert megtörténhetik, hogy egyszer csak ezt fogod olvasni a hálószobád ajtajára kiakasztva:
    -Ha csak zaklatni akarsz, vigyázz, mert... beperellek! :-)))

    ReplyDelete
  6. Karesz:)

    Tehat az igazsag legyen vak?hunyjuk szemet fontos tenyezok felett?

    Vakon mondhatom a haloszoba ajtora iro, nincs olyan erkolcsi viszonyban, hogy barmit is jelenthet, kifejezetten joga van, meg a torveny szerint is, a zaklatasra is akar:)

    ezt bazsalyogva kerestem ki valamelyik paragrafusnal:D

    ReplyDelete
  7. Szó sincs javításról, Ágnes, én tényleg nem vettem észre, hogy elbetűzted!:)
    Az ly zsigerből jött, a szó meg azért tetszett, mert olyan ritkán használunk a mindennapokban ilyen választékos szavakat, hogy én is meg akartam ismételni.:)

    ReplyDelete
  8. Jo neven veszem azt is Magdi, de igy is jol jott ki:)

    ReplyDelete
  9. Egyszer talán úgy lesz, mint régen, egyszer talán tudlak majd úgy követni, ahogy írsz :) de most sajnos nem megy :( néha kimerít, néha elszomorít. S ha nem lenne az a sok jó, ami történik velem, ami visz előre, ami újat ad és valóra váltja álmaimat, akkor el is vesznék. Néha idenézek, beléd olvasok és mosolygok. S ha nem is hagyok mindig nyomot nálad, azért jelen vagyok magam is :) ...ez most a gyöngyvirágról jutott eszembe, és a margarétákról :) mert ők a nagy kedvencek :)) Puszillak, ölellek!

    ReplyDelete