Friday, March 25, 2011

az ananász virág és a kűrtös kalács...



.. az ananasz viragom, amirol nem tudtam, hogy egyaltalan letezik, Nonapra kaptam , es nagyon kedves a kulonlegessege miatt is.Azonnal kapott tolem uj cserepet.

















A szunetben a rossz idoben tartottunk magyar napot itthon.A fiuk regi filmet neztek, B. rubik kockat tekert, en ugy dontottem igaz semmi felszerelesem hozza, de varazsolok kurtos kalacsot.Nem lehet olyan nagy dolog.Sajnos a cukor nem karamellizalodott ugy ra a sutoben, bar az ize felejthetetlen volt, es nekem a kulseje is tetszik, ahogy kinez.Muszaj elmeselnem, hogy itt a nyujtofa rovid, es a ket vegen fogantyu van, de kozepen vastag.Egy idoben a ferjemtol allandoan kaptam, osszesen 6 darab van, amikor szoltam vegre, hogy szerintem mar tobb nyujtofat ne vegyen nekem:D Ezekbol aldoztam fel negyet, megsikalva, alufoliaval betekertem es igy sutottem a kalacsot a sutoben.Egy tepsibe kitamasztottam, es ugy forgattam idonkent. Az azert remelem masoknak is nyilvanvalo, hogy ki valasztotta a nehezebbet:D