Tuesday, March 1, 2011

tavaszra várva...


...viragzo cseresznyefarol almodtam, parja nincs szep volt, itt van mar a kertek alatt, januar-februar , itt a nyar, ahogy anyukam mondana, addig ez a ket kis szosszenet idezze es varjuk egyutt a tavaszt...

Szep szerdat kivanok!



..ma reggel kopo
gott az ablakomon, kinyitottam, mert borzasztoan orultem az esonek.Nem valo varosba a ho, irtam mar, amikor a sokreteguen felhalmozodott ho zsugorodik, buveszi mutatvanyt meghazudtoloan mindig kevesebb, tunik el, es sajnos szo szerint mocskot, piszkot hagy maga utan.Ezert orultem az esonek, mert elmossa, eltunteni a feketeseget.Az eso mellett, amint kinyilt az ablak, a madarak cserfes csivitelese udvozolt, masodperc toredeke alatt felejtetik a mar terhesse valt telet, mert szeretve van, de , mint a jo vendeg, aki tulelvezi a vendeglatast, nem akarja tudni mikor kell hazamenni, olyan igy marcius fele a tel is. Nyaron akkor szeretem az esot, amikor a forrosagot meglocsolja, mint egy legyezo, hogy terjunk eszre benne.Kulonos kepessegu kivetelezettek akik kepesek barmikor megidezni az eso illatat, en csak a hangjukat tudom, sokfelen beszelnek.Neha mergesen kopognak, csattognak, verodnek az ablakon, maskor meg olyan csendesen, lassan , aztatoan , nem akarnak zajt csapni, olyanok, mint a locsolon a szuro, amibol finom gyongyszeru pottyonkent jonnek ki..tavaszi aztato eso ez most, nem tancol, nem viaskodik a tellel, elaztatja, kionti mint godorbol az urget....


....vannak akik megenekeltek , az elet egy tanc, ez nem az en erdemem.Tovabb boncoltam, a TANC, ami sok kategoriara bonthato, nem kezdem felsorolni, de keringo, salsa, lassu, twist, break,szamba, csardas, kacsa:) hogy a tangot ki ne felejtsem meg ebbol a nem veges felsorolasbol se, ehhez hasonlitottam emberi kapcsolatokat.Vannak emberek, akik sok partnert felkernek, neha be sem fejeznek egy egy tancot, a dal felenel elkoszonnek, es vannak akik egy partnerrel tancoljak, izlelik meg mindet.Van aki tobb figurasat lejt egymassal, es igazan beletesznek mindent, de a tangot megis masikkal kivanjak..igen, ilyenek vagyunk..erdekesnek gondoltam igy , ebbol a szogbol megnezve.

10 comments:

  1. Ó, azok a forróságban pihe-puha érzéssel érkező lágy esőcseppek, melyeket annyira várunk, hogy lessük az ég alját és nem akarunk tetőt, ereszt látni, hogy beálljunk alá, hanem a bőrünkön szeretnénk érezni a lassan kopogó szemeket...

    ... és a cseresznyefa virágzó ága... színe, illata, a tudat, hogy már kibontakozóban ... nem lesz ma könnyű napom, így köszönöm a szép gondolatokat, Ágika:)

    ReplyDelete
  2. Van nálunk egy utca, ahol két sorban japán cseresznyefák vannak. Ha virágzik, egyszerűen káprázatos... ez jutott most eszembe. Majd lefényképezem! Az esőről csak annyit, hogy a nyári frissítő tényleg jól tud esni, de remélem idén kicsit kevesebb "örömöt" nyújt!

    ReplyDelete
  3. Köszönöm ezt a szép virágzó fát ma reggelre, Agnes! Alig várom az igaziakat.
    Ami a táncot illeti, egy férfit ismerek, aki úgy tud vezetni, hogy mások azt hiszik én is tudok táncolni. Hülye lennék lecserélni.:)

    ReplyDelete
  4. Mercike, kedvencem nyaron az esoben setalni, mndig is az volt,csak gyerekkent konnyebb , nem kell a hajjal torodni:D

    Orulok, hogy szep ha nehezebb is napod lesz:)

    ReplyDelete
  5. Joe a fotokat varom, varjuk:)Tenyleg nagyon szep a viragzo cseresznyefasor, itt meg fesztivalok is vannak olyankor, cseresznyeviragzas fesztival nevvel:)
    Az eso meg csak jojjon annyi, ami mindenkinek jol esik.:)
    Egyik nyaron is itt is tobb volt, mint amennyit esni ilik.

    ReplyDelete
  6. Magdi:)en meg koszonom az irasaidat, este olvasgattam Nalad, es en is kutyabarat voltam sokaig, es a masikak is, amiket olvastam, mind nagyon tetszett.:)

    A tanccal en is vagyok, bar nalunk senki nem tudja ki vezet kit, melyikunk a jobb tancos:DA fontos, hogy nem is akarjuk kideriteni.

    Szep napot, puszi:)

    ReplyDelete
  7. Köszönjük a tavaszi hangulatot, az eső "illatát", de itt reménytelenül esik a hó, szép március hol vagy?

    ReplyDelete
  8. Tetszett a táncos eszmefuttatásod, meg egyáltalán ahogy írsz! Mit nem adnék egy igazi földszagú langyos tavaszi illatért! Én most az elmúlt év óta leesett esőmennyiség miatt az esőt kihagynám!:)
    Már előre örülök, hogy testvér-ékszerünk lesz! :)))

    ReplyDelete
  9. Judit hat nem is sejtettem, hogy odahaza ilyen havazas van.Sajnalom:(
    Viszont tudom, hogy ugyis jon, mert olyan nincs, hogy tel maradjon:)

    ReplyDelete
  10. libuc! koszonom szepen, kedves vagy.
    Igaz itt is eleg sok eso volt, kulonosen tavalyelott, de a forro 40 fokban megis szeretem.
    En is nagyon orulok az ekszernek:))jol oldottuk meg!

    ReplyDelete