Monday, March 28, 2011

csalódás gondolat...


Talan a masutt latott szines viragok, az elkepzelt illatok , a kicsit mar megizlelt meleg , keves oltozek,es amit most latok kinezve, az ami eppen most segitett abban, hogy ezt megfogalmazzam.

Minden ember eleteben van olyan csalodas, amit elete vegeig magaval hordoz.Maga az erzest , a zuhanast, a szedulos rosszulet erzest, a lelki belehalast.Van bennunk egy kep valakirol, nem hibatlan, de azokkal a meg hibakent is kedvesnek tunokkel szeretjuk, a szeretet szemen nezve meg azok is vonzoak, amit masok azonnal ujjal mutogatnak.Mi nem ertjuk, csak mosolygunk, hiszen azokkal egyutt is, vagy eppen azoktol, kedves, aranyos,fontos szamunkra.Aztan tortenik valami,egy szo, egy jel, egy felfedezes,amitol hirtelen mi is latjuk azt, amit masok, megha csak egyet is abbol a sokbol. A kep darabokra, szilankokra reped,torik, halomba hull.Szedulunk, forog a szoba, levego utan kapkodunk,eltunnek a kulso hangok, fulunk, mintha vizbe merult volna, bedugul, majd orokkevalosagnak tuno percek utan vegre megkegyelmez a sajat erzelmunk es sirasban felold, egy olyan sirasban, ami egyenerteku az ujraeleszteskor kapott levegovel. Lassan ujra megtanulsz erezni, elmulik az allandosult zsibbadtsag, a kep ujra osszerakodik, mint egy puzzle, es eppen ugy, mint a jigsaw puzzel-ban, ugy latod a hegeket, amit okozott csalodaskor.Ha szerencses vagy, a hegek idovel elhalvanyulnak, a nap lehamozza, mint hirtelen kapott nyari nyaralasok okozta pirt, es mar ujra tisztan latod, hegek nelkul...csak a lelked melyen erzed, mert megdolgozott, de mar tudod, hogy igy, ezzel egyutt is kell, mert aki ennyire tud fajni, az tud szeretni is ilyen nagyon...

Nem mostanaban eltem meg ilyen merteku csalodast, mert az aprokat nem szamitjuk, de megeltem.Tisztaban vagyok azzal is, hogy en is okoztam, es bar nem vagyok buszke ezekre a kis-nagy csalodasokra, de azok is en voltam- vagyok.Talan azokbol tanulva vagyok jobb ember, es kellett ahhoz, hogy olyan legyek, amilyen vagyok..