Friday, November 30, 2012

szobacsizma...


...ahhoz , hogy masokat szeressunk, eloszor onmagunkat kell szeretni tudni, van a mondas.
Szaladtam, hogy meg irjak ebbe a Novemberbe, az utolso napba is valamit,  ne muljon el igy .Valami romantikus film szovegehez illik a mondat, arra emlekeztet, de az is lehet en irtam valamikor, erzelmi tultengesben.Ezzel is hosszitom talan , es azzal egyutt lassitom az idot.
Visszaterve a kezdomondatra, ujabb ajandekotlettel jottem:) Par napja Eva blogjaban irt a zoknikrol, amibol nekem osszesen egy par van.Mindig mezitlab vagyok itthon, papucsban.
Valami valtozik nem csak korulottem, de bennem is egy ideje, mert  nem csak uj pongyolat vettem, de hozza ezt a Jeti kulseju:))szobacsizmat!Vagyis szerettem magam, hogy aztan holnaptol masokat szerethessek.
Nem tudom, hogy lesz e rajtam, karacsony reggelen biztosan, de nem lehetett otthagyni, a bojtjai csalogattak.
 Aki ugyesen varr, szerintem semmi perc alatt keszit egy ilyet valami jo puha szoros anyagbol.


Kitessekelem ezt az utolso napot, havat hozott, igaz megint keveset, csak ugymond :"teasing me" ezzel a kevessel, mutatja, hogy milyen, es majd lesz, de turelmesen ki kell varnom.
Varjunk egyutt!, gondolom el, mikozben ujra es ujra megszagolom az egyetlen birsalmam..