Monday, October 7, 2024

Flower for every other day



Valahogy minden megvaltozott,  ami meg akkor is felforgato , ha kozben tudom, hogy egyetlen biztos az allando valtozas az eletunkben.Mar soha nem irok hajnalban.Sok eves kihagyas utan sem jott vissza az a mohosag az iras fele.Neha hianyzik, az az enem ami akkor voltam:) az a lelkesedes.


Egy 26 eves lanyt olvastam a szuletesnapjaval kapcsolodoan. Azt mondja soha nem erdekelte igazan, de  a bizonyos nap elott mindenki azt kerdezi mi a terve, hogy fog unnepelni.Ebbol az indittatasbol irt rola, kerdezett meg masokat hogy unnepelnek. Sokfele valaszt kapott, de a sok kozott szamtalan volt, aki szereti csondesen egymaga unnepelni magat.


Azt hiszem a kisgyermekkor utan van egy szakasz amikor igazan senkit nem erdekel, utana egy masik, amikor nem szivesen beszel rola, majd visszaerkezik az ember egy olyan korszakaba amikor minden ev fontossa valik Maga az akikkel unnepel, igen azt gondolom ok valnak fontossa, nem feltetlenul az esemeny.

A 26 eves lany tortenete elott raneztem a naptaromra es belem nyilalt, egy het mulva lesz a szulinapom. Mindig kitalalok valamit azon tul, hogy koszontve vagyok. A jatek, jatszani ha csak onmagamban is, ha csak fejben is, meg mindig oromet okoz.
Most azt talaltam ki , hogy egy hetig minden masnap veszek cserepes viragot magamnak.A viragok mindig belopoznak minden emlitesre melto esemenybe. Akarhonnan indulok, mindjart az elso napon a szuletesnapig, vagy masnap csak, 4 cserep jon ki. Utana rogton ott van Halaadas, itt ilyen unneppkor is adnak viragot.Valami szuper sutotokszinu cserepben:) Szeretem az Oktober szineit (is).


*  az elso cserep