Thursday, October 18, 2012

tulipános pad...


..az antik utcaban talaltam ezt a  darabot, igaz semmi antiksaga, erteke, de megtetszett.Ismeroseim szerint az eladonak kellett volna fizetni nekem, amiert elhoztam.Nem baj, mosolyogtam, mert en elore lattam mit teszek majd vele.Mire hazaertem mar a szinek is megszulettek es a tulipan fejek is.Az anyagot kesobb talaltam.Tegnap el is keszultem vele,  a tuzessel meg  nem vagyok profi, de majd a kovetkezo darab mar konnyebben megy.
Lola azonnal raugrott, lehasalt, oldalt fekudt, majd hanyatt, egyszer le is esett:D Visszaugrott azonnal,  ez egyertelmuen az ove.A macskak csak tavolrol nezik.
A fiuk szerint a tulipanok lehetnenek nagyobbak, szerintem meg eppen tokeletesek.


<*ilyen volt
**a tulipanokat szabad kezzel karcoltam bele, mindket oldalon van, konturnak az eredeti szint hagytam