Thursday, October 4, 2012

pumpkin...


Tegnap hazafele megalltam a kozeli sarkon,  megcsodalni a sargatokot.Megkerdeztem,hogy keszithetek e nehany fotot, mivel legutobb a kavezoban nem engedtek, most orulhettem, hogy igen.Olyan kedves volt a no, latszott, hogy megtiszteltetesnek veszi a  fotozasom, elmeselte hetvegen sokkal szebb lesz, meg nincs befejezve a diszites, ha tehetem menjek vissza.Vissza fogok menni, megha nincs is rendes gepem, de kivancsi vagyok milyen lesz.
Nagyon szep az indian kukorica is, abbol meg nem lattam, talan hetvegen.Kozben harom galamb szallt le mellem, igazolni a korabbi megfigyelesem, hogy ok sem alkotnak part mindig, fotozni csak hatulrol engedtek magukat.



A sargatokbol itt pitet is sutnek, sot muffint is, levest is,fagyi is keszul, es a tokmag csodagyogyszer.
De igazan a fotokat akartam beletenni a naplomba, ide az oktoberi napok koze...





* muffin, pite es leves fotok a netrol