Sunday, October 28, 2012

a szeretet ereje...


...osszekot, gyogyit, boldogit, erosit, es nem utolsokent szepit.Igazi "girhes, csuf kismacska" volt, akit senki nem akart.
Bar meg ma is ketsegbeejtoen sirva koszont, ha hazajovok, ha veletlenul kizarom, de amiota el is hiszi, hogy szeretem, egyre szebb.Naprol napra.Latszik a tartasan, van onbizalma.Nem csak egy helyes arc, egy  soha el nem akaro fogyo szeretetigenyu, kedveskedo, mert nem csak igenyli, de szazszorosan vissza is adja.
Amikor esznek o mindig hatul leul es alazatosan var, megvar mindenkit, majd szerenyen odaul , eszik.Nem siet, nem kapkod, szepen eszik, de mindig utolsokent.Meg akkor is, ha neki kulon talalok.

Nagyon megszerettem Csufikat.

10 comments:

  1. Nagyon szép cica lett Csufika, ahogy ez szokás. Na, minálunk ilyen kivárás gondok nincsenek!Miskánál is ezt látom, ő engem szeret, hozzám tartozik.Ha nem vagyok, s megjövök jelzi, hogy tudja, látja, örül nekem.

    ReplyDelete
  2. Aniko:) ha az egyik Mozsirol lenne szo, nalam sem lenne kivarasi gond:)

    Ennel a macskanal annyira tetszik az evese, lehet , mert en is lassan evo vagyok:)

    ReplyDelete
  3. Nem is Csufika.Keresztelő kellene,mert nagyon szép cica lett.A szeretet szépít is..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:)szerintem a legszebb kozmetikum, es plusz ingyen van:)
      Nem tudok mar masik nevet adni, nagyon nagy szeretettel mondom, es erzi:)

      Delete
    2. Igen, elhiszem,hiszen olyan kedves ez a név és szinte érzem,ahogy nagy szeretettel mondod neki.
      Annyira hiányzik nekem ,hogy nincsen cicóm. A férjet hogyan lehetne rávenni,hogy szeresse a cicókat,illetve csak egyet?

      Delete
    3. Monika:) na latod nalunk eppen forditva van.A ferjem macskas en teljesen kutyabarat vagyok, de sokat alakultam macska ugyben:)elsosorban allatbarat vagyok, igy par eve is orokbe is fogadtunka kerteszetbol egyet.Az annyira ellenkezojet igazolta a macskakrol kialakult velemenyemnek, hogy azota nem banom annyira, ha van.Csufika annyira kedveskedo, annyira nagy szeretet igenye van, teljesen levett a labamrol.Valahogy jo lenne a parod is ha elfogadna, hogy te inkabb cicas vagy:)szerezz be egyet, hatha megszelidit, mint engem:)

      Delete
  4. Igen, az állatokon nagyon meglátszik, hogy hogyan bánunk velük. Nekik nincsenek álarcaik, mint az embereknek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De jol fogalmaztal Mariann!Koszonom!

      Delete
  5. Azt mondják, a növények sem fejlődnek szeretet nélkül, az állatok pedig nagyon igénylik és vissza is adják odaadásukkal, egyébként én is aranyosnak látom a cicát.
    Kedves Ágnes, a levél megérkezett, a magok is, nagyon felkeltette a fantáziánkat, most azon gondolkozok, hogy a megszokott folyós bab helyett elválasztónak, a napraforgót fogom tenni, már látom is magam előtt a piros fejeket:). Be fogok számolni róla, nagyon szépen köszönöm, nagy öröm ez számomra és várakozás, mi is lesz belőle. Puszi érte:)

    ReplyDelete
  6. Rozsa orulok, mar aggodtam, hogy talan meg sem erkezik.:)
    Biztos vagyok benne, hogy nagyon szep lesz, barhova ulteted.Ebben az az erdekes , hogy en mar lattam milyen:)de azert kivancsi leszek nalad milyen.

    Csufika aranyos, es szepul, szeretem nagyon:)
    Koszonom, hogy irtal!:)

    ReplyDelete