Friday, October 19, 2012

Évának...

 Eva ma reggel eszembe jutottal, oriasi kod volt:)Ugy jott at nekem az irasodbol, szamodra azt jelenti a kodos ido, amit nekem az Oktober:)
Egyelore tanulgatom a gepet, legkozelebb jobb lenne jobb kepet kesziteni, mert sok mod van, de talan ezek sem rosszak.
A vadlibak nem akartak fotot, menekulore fogtak, egeszen az uttest masik oldalaig, megallitva  a forgalmat.Tul koran volt, nem szedtek rendbe meg a tollukat:))
Itt nincs nagy forgalom, ezen a reszen, de van egy forgalmasabb ut, ahol nagyon szeretem nezni, ahogy megallitjak a  forgalmat, kulonosen azt, hogy mindenki turelmes, a libakkal nem kezd senki:D biztos megkapnak a maguket libaul:)






6 comments:

  1. Maga a gyönyörűség, amit hoztál!:-) A sejtelmes ködben ezek a színek, a rozsdabarna, sárga, vörös nagyon tetszik. Kinagyítottam a képeket, megnéztem a libákat, ahogy mennek át az úton. Szépek, és megható is, ahogy az emberek utat adnak nekik.Köszönöm szépen, az is jól esett, hogy gondoltál rám.
    Reggel ködös volt az idő, aztán késő délelőtt feloszlott.

    ReplyDelete
  2. Orulok nagyon:)

    Mar itt is sut a Nap azota:)Holnap meg oszirozsa kiallitasra megyunk, remelem tudok fotozni.Lehet a kiallitas nem megfelelo szo:D

    ReplyDelete
  3. Csodaszépek a képek!!!!!Én szeretem a ködöt nagyon.Nem tudom ,mi van velem: szeretem az esőt, a ködöt....:) Van egy csodás fekete István novella aködről,majd ha errefelé is lesz köd,akkor újra felteszem.

    ReplyDelete
  4. Monika semmi baj veled:)latod sokan vagyunk igy, az esot is en is nagyon.
    Kivancsian varom a novellat, direkt nem keresem meg, majd Nalad olvasom:)

    Legyen szep hetveged!puszi:)

    ReplyDelete
  5. Gyönyörűek! Sokáig élvezettel nézegettem őket!:)
    Én is szeretem az esőt, a ködöt, a zúzmarát, a deret stb.Úgy látszik öregszem:)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Eva, orulok , hogy tetszett!:)Nos , az oregedesben azt hiszem nincs kivetel,ebben egyforman kapja a lapot mindenki:))

      Legyen nagyon szep hetveged!

      Delete