Friday, October 12, 2012

ajándék...

 
...arra kert, hogy irjak rola  a blogban, hogy tole kaptam.


-Anya latod, egeszen lapos, vekony, feminine, konnyen a taskadba  vagy zsebedbe teheted.
Es nezd, nem kell elemet venni, csak toltod.Mostmar fotozhatod a fozesed is.-


B. osszesporolta a zsebpenzet es fenykepezot vett nekem, ami talan senkinek nem olyan nagy dolog, de ez nem egyszeru ajandek szamomra.
Tortent ugyanis, hogy nyar elejen bedoglott a kameram, es en egyszeruen tudomasul vettem.
Neha volt pillanat, amikor bosszantott a hianya, de aztan elmult.Fejben fotoztam, ahogy regen.Majd olyan gondolatom lett, vajon valamilyen ajandekozaskor, eszebe jut e valakinek.Figyelunk e egymasra annyira, hogy ne csak ajandekozzunk, de eppen azt, amire annyira vagyik.Hiszen olyan tulterhelt, rohano vilagban elunk, amikor meg sem sertodhet az ember a masikra, kulonosen nem, ha o maga is hasonlo hibaba esik.Regi megallapitasom, ebben a fejlett, gepesitett vilagban, amikor a gepek a kenyelmunket szolgaljak, azt kell, konnyitsek a napjainkat, es valoban a fizikai reszet, az ero kifejtest konnyitik is, de sokkal tobb ido szabadult igy fol, sokkal tobbet dolgozunk, sokszaluan , agyilag vagyunk tulnyomoan terhelve.Az is lehet csak en erzem igy, de nekem az agyi terheles sokkal kimeritobb.A fizikalisat masnapra kialszom mindig, a masikkal ebredem, ahogy fekudtem sokszor:)es mar megint sokat beszelek, de ez a fenykepezo ez annyira talalt;hit the spot, ahogy itt mondjuk, bar inkabb etkezeskor.
A masik, amit megmutatok, egy agynemu garnitura, paplanhuzat, 2 parnahuzat es egy parna.
Mindent elkovettem amiota itt elek, hogy bemutassam a hatterem, ahonnan jottem.Fotoval telitett konyveket hoztam, szamtalant otthonrol.Akitol kaptam, neki ez a himzes az en eletem, a folkloros reszebol a  motivumokat juttatta eszebe es ezzel ajandekozott meg.Soha meg hasonlot sem lattam.Egyelore csak igy nezem, simogatom, nem merem folhuzni...



8 comments:

  1. Egy csomó gondolatot hoztál fel bennem...lehet, hogy le is jegyzem. Gratulálok a fényképeződhöz, és ahhoz, hogy ilyen figyelmes a környezeted! Boldog lehetsz, nagyon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Adrienn!!olvastalak, es melyen egyetertek azzal, ahogy te is irtad.
      Boldog vagyok en:)

      Delete
  2. Gratulálok, ez számodra mindenképpen nagy öröm volt. Ismét bebizonyosodott, amit kisugárzol, azt kapod vissza. Szép az ágyhuzat, s állami? Már úgy értem gyári? A csomagolás miatt gondoltam. Mik vannak! Jó, hogy ilyeneket is készítenek!Agyi terhelés? Ezt (is) szenvedem,macska felébreszt, agyam jár, 5 órákat tudok aludni, néha esténként ruhástól ájulok el a fáradtságtól, s felébredek éjjel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)nagyon orultem.Tudod az jandekozas lenyege sokak tevhite szerint nem a nagysagaban, ertekeben van, hanem valoban az odafigyeles.Ha egy fakanal hianyzik annak is eppen igy orulok, pont azert.

      Az agynemu gepi himzes, es nem hofeher, van egy olyan arnyalata, olyan tortfeher, es 100% cotton.Nagyon finom puha, de nem tudom mikor merem majd felhuzni:D

      Aniko en nyaron alig aludtam, amikor a haz mizeria volt.MOstanaban szoktam , szerintem azt potolom.Ez van, ezzel kell elnunk:(

      Delete
  3. Nagyon örülhettél a gépnek :) Én is annyira tudok örülni, ha a fiam saját ötlettől vezérelve a kis pénzét arra áldozza, hogy meglepjen engem valamivel. Minden egyes tárgyat becsben tartok, nagy kincs, (mégha a cukortartó csupor teteje rég nincs meg, s ütött kopott kicsit törött a széle, )de én azt használom :). Mert Tőle kaptam :)

    Na most aztán már fotózhatsz ezerrel, s teheted fel a képeket :) Kérek kérek macskás kutyás képeket!!!!:)
    Az ágynemű garnitúra mesésen szép!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:)latnod kelett volna;D akkor orultem haosnloan, amikor egyszer rozsabokrot kaptam, ott nott hatalmasra a masik hazban, magasabb lett a bokor, mint en.N ajo nem vagyok egi meszelo, de akkor is.

      Fogok, keszulok fotozni:))lesz allatos, es tajas, mar csak ido kell:D

      Koszi szepen , hogy irtal:)az agynemu szerintem muzeumi targy lesz:D

      Delete
  4. Őszintén, nagyon irigy vagyok, gyönyörű az ágynemű.:) Tessék használni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tami:) igenis, fogom:))puszi, es koszi az oszinteseged!:)

      Delete