Saturday, October 6, 2012

hálóinges nap...


..a tegnap esti eso eldontotte a mai napot, a sorsat, es vele egyutt az enyemet is, elore pingalt mosollyal az arcomon aludtam el, ebredtem fel.

Haloinges nap, amikor egesz nap nem oltozok fel, amikor a reggeli kavezas majdnem delig tart, mindenre van ido, de foleg a semmittevesre.
Jamie Oliverrel nagyon szerettem az ilyen napokat, nezni a rajzait, amelyek eletre keltek.Ma o is a konyhaban volt velem, posze beszedjet szinte hallottam.

Eloszor csak muffint akartam, vegre a sutotokos muffint.
Kozben kitalaltam, hogy sarkos pizzat sutok, annyi maradek volt a hutoben.
Lett egy harmad daralt marhahussal, masik resze magyarosan.
Talan nem szabalyos pizza, kulalakot tekintve sem, hozzavaloit tekintve sem, csak ugy, mint en es az egesz napos haloing viseletem  sem...megis tokeletes ...

* este furdes utan tiszta haloinget veszek:)