Wednesday, April 11, 2012

Üdvözlet...


Tegnap nem voltam itthon, igy ma kaptam kezembe a kek szinu boritekot.
Szeretem a  keket, es amit ennel is jobban, a sotetebb szinu kek belyeget:ELSOBBSEGI! felirattal.
Egy csodalatos Husveti Udvozletet kaptam, egy meg kekebb tojasosat.Imadom:)
Van egy mini kaktusz ultetvenyem, ott kapott helyet, mert eppen olyan udito volt a szivemnek, mint oazisban egy pohar viz:) es az unnepi kivansag mellett egy mondat:"Hianyzik nagyon a  blogod"


 
Draga Rita:)
(Mrita (Enni élvezet, vagy kaland csupán?)

 nagyon szepen koszonom! es latod? idokozben a blog is elokerult ,velem egyutt:)

2 comments:

  1. Kedves Ágnes!
    Szerettem volna, ha Húsvétra kapod meg, de hát a posta egy kicsit késett, vagy én? No de mindegy, örülök, hogy örömet tudtam okozni. Nekem és sok más embernek pedig öröm, hogy itt vagy és én pedig ezt köszönöm.
    Mivel a vizet szereted, (tenger, tó, folyó) gondoltam szereted a kék szint, én is nagyon szeretem.
    Szeretettel puszillak
    Mrita

    ReplyDelete
  2. Mrita Kedves:) nagyon orultem, a beka a koveddel is odakaerult kozben:)
    Annyira tetszenek azok a tojasok, es igy a kek arnyalaiban valami meseszepek.

    Megegyszer nagyon koszonom:))

    puszillak sok szeretettel!:)

    ReplyDelete