Thursday, April 19, 2012

boldogság paradicsommal leöntve...


...amikor az embernek tul sok jut a valosagbol, az almaihoz nyul, vagy az emlekeihez.Kapaszkodok, segitok ,   soha nem hagynak cserben.
Csomagolom a boldogsagom, azokat a pillanatokat, amik itt teljesultek be.Van jo sok, ehhez kulon dobozok kellenek.
Az egyik legvidamabb kerul ide, ami csakis ezzel  a hazzal , a helyszinnel kotodik, amit mashol nem tudtam volna es nem tudnek megelni.
Egyedul voltam akkoriban, meleg, nyari ejszaka volt.Arra ebredtem, hogy a kutya a hajamnal fogva huz, ebredjek fel.Ugral a hatsokert ajtonal , engedjem ki.Nehezen odabotorkaltam, kiengedtem, de felig aludva alltam, az ajtoban kapaszkodtam es vartam, hogy vegezze el a dolgat.Egy pillanat muve volt minden.Kiszaladt, vonyito hang, visszaszaladt es azzal a lendulettel el is arasztotta a hazat a buz.A kutya beszaladt, en ki, bar ott sem volt jobb.Egy goreny volt az udvarban es befujta a kutyam.A szag olyan elviselhetetlen volt, azonnal felebredtem, kinyilt a szemem.
Eszembe jutott, amit elotte evekkel hallottam, paradicsomszosszal kell bedorzsolni, megmosni.Szerencsere volt itthon.

Nehany perc mulva mar a kertben vagyunk, a telihold vilagit, en allok mezitlab egy gyonyoru aranyszinu selyemhaloingben, konyekig paradicsomos es eszelosen dorzsolom a kutyat, o uszik benne.Igazi horrorfilm jelenet, ha valaki kedvet kapott volna filmezni:)ahogy elkepzelem magam, a latvanyt, feltor lassan belolem a nevetes.A kutya megszeppen, nez ram,  azt hiszi meghibbantam, pedig nem:) csak alltam , csopogott a szosz a labam melle es nevettem, egeszen addig, amig a konnyem is kicsordult.
A kutya hetekig buzlott meg, akarmit csinaltam vele es nagyon megsertodott, amikor mondtam neki, taszitva el magamtol.Utana soha tobbe nem mehetett csak ugy ki, elotte zorgettem, zajt csaptam, ha van valaki a kertben idot kapott a gyors tavozasra.De egesz kadnyi paradicsomszoszt halmoztam fol, a hatha megisre:)
Sajnalom, hogy nincs rola kep, igy megteszi ez is, mert vidam, latszik boldog vagyok, hiszen csupa zoldben vagyok, korulolel a termeszet, amiben en mindig otthon vagyok, leszek.