Wednesday, April 4, 2012

rügyek...


..meg nem tudom  mikor , egyaltalan koltozunk e.De a ma reggeli foto kellett, amikor kineztem az ablakon, bucsuzom azt hiszem, ismet.


Minden tavasszal uj lap, tiszta lap indult, amint megpillantottam a bomlo rugyeket a fa again.Mindig meggyoztek, ha idonkent sikerult is  belem feszkelnie magat a ketsegeknek, hogy  bar a tel elaltat bennunket, elhiteti, hogy elettelen, vannak, amik mar soha nem elednek ujja..de a tavasz, a tavasz jon es hozza az erejet, a csodajat, amikor az is ujjaszuletik, amirol azt hittuk mar nincs is ott(erzelmek), igy minden tavasszal  erosebb lesz, melyebb gyokeru, mint a fam.

..pontosan 5 ve tortent..hajnalban ebredtem, mert betablazott nap volt, csak az alvasombol lophattam.
Meg sotet volt, a lampak fenyei tancoltak a Dunan, a rakodoparton ultem, ha nem is az also kovon.A kocsimban ultem, neztem az ebredo varost , kaveztam es bucsuztam.
A konyhaasztalon hagytam egy letepett papiron uzenetet: jovok nemsokara, csak elkoszonok a varostol...nem akartam, hogy aggodjon miattam.Nem aggodott, sirt az en egyetlen mondatomtol, mert ez olyan Agis, Agikas, ahogy meselte.Elhiszem, ki masnak jutna eszebe .Soha elotte nem kovettem el hasonlot, mintha tudtam volna, hogy most jo ideig nem latjuk egymast, ezert bucsuztam.


Ha majd ugy hivom elo a faagrol a kepet, hogy emlekeimbol, mint a budai rakpartot hajnalban,vagy kikutatom a gepen a fotot, ezek az erzesek is elojonnek majd..szepen, mert szepek.Latni fogom az ut masik oldalat, a patakot, legvonalban a tavat, es a Napot, ahogy megannyiszor megleshettem elobukkanasat.Mert latom az agon, bearanyozza , nekem...

Es latni fogom az elesen ivelo utat, meresz kanyarba fullad majd emlekeimben is, rejtve a folytatast, mint annyi minden, csak elkepzeljuk, de fogalmunk nincs milyen lesz... csak van egy igerete, mint a rugyeknek a fan...:)








6 comments:

  1. Szépen írsz!Ébredés, emlékek, búcsúzás, egymás részei ilyen vagy olyan oldalon,de részei életünknek, s ha nem lennének milyen szürke, s egyforma lenne minden nap. Így van mire várni, s van mire emlékezni.

    ReplyDelete
  2. Nagyon igazad van.Neha szomoru, de azzal egyutt nagyon szep, maskor vidamra sikerul.
    Nem vagyok biztos abban, hogy latom meg ujra rugyezni ezt az ablak elotti fam, idoben akartam elkoszonni tole:)
    A valtozasok mindnig jelen vannak.Meg ugy is, hogy mi nem megyeunk, de mennek masok , a kornyezetunk mar igy is valtozott, es azon belul persze mi is.
    Nagyon kedves vagy, mint mindig:)

    ReplyDelete
  3. Isten hozott, újra köztünk! :) Vártam egy kicsit az örvendezéssel, hátha nem is írsz, csak beköszöntél, de így már jó...
    És milyen szépet írtál! :) A fotó is gyönyörű!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kati:))) jo volt visszaterni, orulok a leveleiteknek, annak, hogy hiaba multaka hetek, nem adtatok fol:))Ti is hianyoztatok!!
      Koszonom a jo szavaidat, nagyon jol estek:)ugy, mint a leveled is:)

      puszillak:))

      Delete
  4. Nagyon szép Ágnes.
    Áldott húsvéti ünnepeket kívánok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Rozsa Kedves:))Visoznt kivanok Aldott, Bekes Husvetot!!:)

      puszillak:)

      Delete