Thursday, April 12, 2012

B.nap...



Szorakozottan vezettem ma  haza, nagy idoutazasokkal, mikozben mindig visszatertem a jelenbe, ahol boldogan nyugtaztam a fagyitortat a csomagtartoban.
Elkepzelve elore, lejatszva az oromet.
Tokmag becenevvel indult borso baby, aki szepen Toldi Miklos termetuve, erejuve notte ki magat.Eme szep irodalmi-tortenelmi nevet akkor kapta tolem, amikor megkertem hozza be azt a  nehany almat , amit mi ultettunk farol, es megkerdezte lazan: a faval egyutt anya?
2 honapos volt, amikor hirtelen otlettel beultunk az automataba fotozni magunkat, hogy ebbol a hirtelen otletbol kedvenc foto szulessen.

Vagy amikor beult a mosogatoba, mert a villan meg maradt nehany finom falat.
Fagyibol keszitenek tortat az egyik edesseg uzletben, allando fagyasztast igenyel, megis lehet szeletelni.


A fiam szereti a fagyitortat.
En szeretem a  fiam:)



szulinapra, csutortok  ejjel, apr.12.