Thursday, April 5, 2012

mézes sonka...


..akkor az iden nem a szokasosat keszitem? nem, az iden hagyjuk ki dragam- erositett meg, majd hazajott a sonkaval , kolbasz- tojassal.

A megszokott uzletbol.
Csak annyit kerdeztem-ez az a sonka, amit az iden nem eszunk?-bolintott komolyan.
Hat ilyenek vagyunk mi igy egyutt, a kijelenteseinkkel, az elhatarozasainkkal.Mar csak annak orulok, hogy mind mind artatlan kijelentes, az igazan fontosakban nagyon is erosek.
Mindig foztem a sonkat, ahogy odahaza lattam.Tudtam, hogy sokfele recept van, de az utolso pillanatban megis a megszokottnal kotottem ki, hiaba kacerkodtam egy egy uj recepttel.Kiveve most.
Valami uj, regi, valami kolcsonzott, kek.
Uj iz, regi husveti lilly, kolcsonzott recept, kek tojas.Es meg csak nem is eskuvo:)


mezes-mazas sult sonka
A sonkat finoman bevagdossuk, gyemant alakura.
Mezbol, narancsle, keves reszelt narancshej, kukorica szirupbol  es vajbol elkeszitjuk a mazat, amit vegig melegen tartunk.
A sonkat bekenjunk, letakarva a sutobe tesszuk , lassan,kb. masfel oraig sutjuk.Kozben 10 -15 percenkent bekenjuk, es csak az utolso 10 percben takarjuk ki, hogy piruljon.
Hidegen , melegen egyarant nagyon finom.


Nem tudom, hogy maradok e ennel a receptnel mostantol, de talan olyan ez, mint a paprikas krumpli, finom, megszokott, tudjuk mit kapunk, de azert neha megis megkostoljuk a  csilit, hogy jobban ertekelhessuk.

Es ha valaki ugy erzi, hogy itt mar nem csak az izekrol irok, az csak veletlen egybeesese lehet:)

Kellemes Husvetot Kivanok Mindenkinek!:)