Wednesday, April 11, 2012

porcelán fogas...

 ...csiposen hidegek a reggelek , a ragyogo Nap ellenere is.Arnyekban didergos, ha sugara eler, cirogatos.
Jatszik, csalogat ki a szabadba, egeszen a kapolnaig .Es mikozben  elerjuk, megallapitom ki tudja hanyadszor: jonak maradni minden korulmenyek kozott is, borzasztoan nehez.
A napok elgyengitig haborgasom, finom tapadokkal fekezik vagyaim.Csikot, nyomot hagyva meg igy is.
Utolag sokadszorra  olvasva is  csalodott az irasom ,  uj darabot veszitettem el a zart kapuju templommal az eletunkbol.Mondtam is , minket az Istenunk is elhagyott.
Osszel az ujsagunk szunt meg, a nyomda megtagadta a kinyomtatasat.
Onvigasz, bar minden szavaban igaz, hogy a  hit bennunk van, es ha O el is hagyott, de en nem hagyom el Ot.


Van az utcank vegen, a hegy labanal egy anglikan kapolna.Tobb, mint 200 eves,  ma is fogadja hiveit,  heti ket napra  szukitve.Szerdankent , vasarnaponkent lehet beterni, mondani egy imat,  a vegtelen csondben megtalalni a lelkibeket, ahol a csond a legbeszedesebb.


Talaltam egy porcelangombu, margareta viragmintaju ,  kedvenc kaves bogrem szinu fogast.Torekenyseget tekintve is tokeletes.Valami kozponti helyre fogom kerni, ahova a haragom, zugolodosaim folakaszthatom, hogy lassam, tudjam, magam is figyelmeztessem igy is: jonak maradni minden korulmenyek kozott, olykor igen nehez, de csak azert erdemes elni...


Apr.9/2012( hetfo ejjel)

10 comments:

  1. Én olyat nem mondok, hogy "tudtam!", de azt igen, hogy nagyon reméltem! Ja, erről jut eszembe a Főnixmadár, ugye ismerős? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karesz:)Koszonom! a leveled, a remenyt es a kedves szavaidat!Valahol szegyelltem magam, amikor olvastam soraidat, de olyan jofelen:)
      Ismerem a madarat, de en maradok olyan, amilyen voltam:)

      puszi, szia:)

      Delete
  2. Édes Ágnes, az Isten nem hagy el. Egy kis kápolna semmi. És milyen szép ez a kis porcelán gomb, nosza akaszd rá a háborgásod! Fel a fejjel.
    Szeretettel ölellek az segít..Gabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Gabi:))koszonom, sokat segitett!!nagyon kedves vagy, mint mindig:)
      Egyszerre voltam duhos, es csalodott, es irigy, a szomszed templomba be sem fertek az emberek.Ma mar sokkal jobb, koszonet Neked is tobbek kozott!

      puszillak:))

      Delete
  3. csatlakozom az előttem szólókhoz
    nekem is tetszik a bordó fogasgombod,
    ja és egyél sok vitamint a tavaszi depi attól múlik, meg ettől a rengeteg virágtól itt oldalt, meg fent, meg úgy az egész blogodon (gyönyörűek), meg a sok napsütéstől
    szép estét

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katalin Kedves:)Kosoznom Neked is a jo, segito szavakat:)ha csak depi lenne, nem irnek rola, inkabb duh volt, de feldolgozom lassan.

      Puszillak:))

      Delete
  4. Nagyon tud hiányozni, ami örökre eltűnik az életemből és ezekből egyre több van, ahogy korosodok.
    Az ötlet a zúgolódásaidra, nagyon tetszik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa Kedves:)Tudod nalam az a baj, hogy idonap elott kezdtek elveszni a reszek, ezert vagyok ilyenkor duhos, es csalodott.
      Nagyon sokat segit a segito biztatasotok, a kedves szavak:)Nagyon sokra ertekelem!!Koszonom!!

      puszillak:))

      Delete
  5. Agnes, mostanaban, ha ott belul, a lelkem mélyén faj valami (sajnos újabban egyre gyakrabban!), tudod, mit csinalok? eloveszem Müller Péter Szeretetkönyvét, és találomra felütöm, miközben megbeszelem magammal hogy melyik oldal melyik felét nezem. és altalaban olyant olvasok, ami akkor per pillanat "találtsüllyedt", és némi vigaszt ad, de legalabbis magyarazatot vagy fogodzofelet jelent nekem.

    Igaz, most nem rolam van szo, de megcsinaltam ezt a rituálét, és leírom, mit mondott a könyv:

    "Itt a 'bukás' szón van a hangsúly, melyet sok más kifejezéssel is helyettesíthetünk. A keresztények bűnbeesésnek nevezik, a hinduk tudatvesztésnek, kínaiak az egység állapotából való kizuhanásnak, a görögök felejtésnek hívják: -amit elfelejtettünk, az éppen a szeretet. Az 'együtt' boldogsága. Ezt kell újra megtalálni. Ez éppen a párkapcsolat feladata: az Éden állapotának helyreállítása."

    :) ölellek,
    k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosoznom Klara Draga:)tokeletes, eppen lelkemnek valo.Tudod ami igazan bant, ha megteszek mindent, es megis bekovetkezik egy ilyen.Nem tudom kivedeni, es akkor leszek csalodott de megis duhos is.Ma mar sokkal jobb volt, tegnap idom nem engedte, igy eleg jol evickelek:)Veled, Veletek, mert kedvesek vagytok, segitoek, es ezert is, tobbek kozott, jo ide tartozni.

      puszillak szeretettel:)

      Delete