Saturday, April 14, 2012

Lola világa...



Ma delelott ert utol a hivas, a kedves noi hangot azonnal megismertem.
Mosolygosan meselte, hogy mekkora orom volt, amikor a kisfia hazament az iskolabol, es mar megvan a nev:Rusty(rozsdas szine miatt).Jol telt az elso ejszaka, mar otthonosan mozog, eszik, iszik, jatszik .


Rusty...azonnal beleszerettem a nevbe, mondtam is, hogy kituno nevvalasztas.Majd kesobb kapok kepet is a gazdival, betehetem a fotoalbumba , errol a yorkie csaladrol szolo tortenetbe.Megnyugodtam, jo helyen van, jo 

 neki,nagyon  szeretve van.

Lola kereste elso nap, sirva szagolgatott, jart kelt banatosan.Ma mar o is vidamabb.Lolatol egyelore keptelen vagyok megvalni, pedig mar ajanlatokat is kaptam.Nagyon kulonleges termeszetu, jatekos, es kulonlegesen nagyon szep.
Ejjel a vallgodromben alszik, vagy a nyakamon , mint egy sal.Hat igy vagyunk, vagyok en  benne az o vilagaban, mert mindenkeppen o visz bele az ovebe, olyan egyeniseg , es meg csak 9 hetes...



 Igy bucsuzott Rusty, vitte a kedvenc takarojat, hogy valami ismeros szagot vigyen.