Saturday, April 28, 2012

"szeretlek"


Tegnap , amikor hazajottem,  egy mokus vart a keritesen,nem mozdult, amikor kozel ertem sem.Egy robin is benezett meglepetesemre , ebben a beton tomegben.A szomszed udvozolt, koszontott a szomszedsagban.Mindenki kedves, ovatosan szol, kozelit, mintha valoban a homlokomra lenne irva, a vigyazz! torekeny.
Az embert a kornyezete alakitja mondason ragodtam ..es nem jutottam zoldagra sehogy.Kolcsonhatas van, annak kell lennie, ami az emberbol jovo belso igeny utkozese a kulsovel.Ha nagyon nem talalkozik ez a belso igeny, az ember szomoru lesz, majd dacos es probalja formalni, alakitani magat a kornyezetet., egeszen addig, amig boldogga nem teszi.
Amikor faradt vagyok szoktam sirni.Amikor elfaradok abban is, hogy elteszem, elnapolom az erzelmeim.Szoktam akkor is, amikor mindenki tojashejkent kezel, es olyan kedves, hogy attol kell bogni.Meg attol is, amikor masnival atkotve kapsz egy "szeretleket", szoban, kepzelt masnival, kepzelve bogozva, mint en ma...es ilyenkor torpe leszek a kicsinyessegeimmel, a szorongasaimmal, es sirok, kisirom minden csomoba bogzodott erzelmemet, kisimitom , mintha vasaloval tennem.
Gazdag vagyok megelt erzelmekben, es ma meg szeretleket is kaptam...jo az elet hozzam, meg olyankor is, amikor egyebkent nem...

10 comments:

  1. Kívánok Neked sok "szeretlek" csomagocskát, és én is küldök egyet Neked,így a blogon keresztül!:
    ""Szeretet" becsomagolva, jó Téged olvasni!
    Legyen szép a hétvégéd!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosoznom szepen Eva:)nagyon kedves vagy!Az meg orommel tolt el, hogy tetszik:)

      puszillak es csodas hetveget kivanok viszont!

      Delete
  2. De jó, hogy óvatosan közelítenek. Lehet, hogy tényleg a homlokodva van írva, hogy törékeny vagy? Szépen fogalmaztad meg, jól indul az új helyen az élet.
    Jó, hogy van olyan melletted, aki masnival köti át szeretet jelét.Tényleg gazdaggá tesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:) Koszonom Neked is, nagyon ertekelem a kedves szavaidat!

      Talan en nem is tudom, de masok latjak a feliratot:)
      A szeretlek szoval ugy vagyok, van tobb ilyen, hogy nem szeretem gyakran hallani, de erezni igen.Igy, amikor el is hangzik, nagyon sokat er, felertekelhetetlen:)ezek az elet igazi ertekei, de tudom, hogy tudod is:)

      Delete
  3. Ági, kedves megint finoman, érzékenyen fogalmaztál és sírni bizony kell néha, megértelek.
    Azt írod, "jó az élet hozzám", mert Te is jó vagy, ez így működik.
    ..és még eszembe jutott. "Nem az a fontos, hogy mi történik velünk, hanem, hogyan éljük meg."..........sokáig nem értettem ezzel együtt, de látom, hogy mégis....puszillak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Judit, olyan kedves vagy:) Igen , megertelek a mondattal kapcsolatban, amit en boncolgattam fejben a kornyezettel kapcsolatban is hasonlo valahol.Ha nem turoma szemetet , hiaba tesznek le szemetdomb melle, nem fogok szemetelni kezdeni.
      A hozzaallas skat tud segiteni, vagy eppen artani esemenyeknel.
      Nagyon orultem Neked:)

      puszillak!

      Delete
  4. Ágnes kedves, még sok "szeretlek" masnisat vagy az nélkül, bővelkedjél benne.
    Szeretettel Rózsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom Rozsa Kedves Neked is:)es viszont hasonlo szepet kivanok Neked!

      puszillak:)

      Delete
    2. Kedves Agnes,

      hirtelen Heltai jut eszembe "Az elet szep! Teneked magyarazzam?"
      Sokszor elhisszuk Toled,Neked-es most ujra! Orulok,hogy kezdenek a dolgok a toled megszokott mederbe terelodni.Hat latod,meg mokussal is talalkozol!:)
      Orulok Neked,

      szeretettel,
      Eniko

      Delete
  5. Eniko Kedves:)

    A mokustol teljesen elolvadtam.Mondtam is neki, te kovettel engem?:)talan felnek, hogy nem lesz mogyoro, dio neha, mert tolem szoktak kapni.
    Szep volt a szombat, es szep az elet, meg akkor is, ha nem mindig latjuk:)

    Nagyon koszonom, a nagyon kedves szavaidat Eniko:)most nekem is nagyn jol esik mind.

    puszillak es egy nagy olelest kuldok!:)

    ReplyDelete