Wednesday, April 25, 2012

az új ablak...


A technikus fiu volt  az egyeduli, aki nem csodalkozott azon, hogy  ablakhoz kertem a netem.Mindenki mas probalt lebeszelni,teljesen eredmenytelenul, makacs vagyok, onfeju.
Valami ablakmaniam van azt hiszem, az utcara nezo ablak egy nagyon fontos pont volt, marad mindig az eletemben.Hisz olyan igy, mint egy foto, es ami erdekessege, hogy orokke valtozik.Fol van akasztva a falamra egy hatalmas keretu, elo , mozgo foto.


Mennyit abrandoztam, bambultam, toprengtem, almodoztam, epitkeztem kepzeletben ilyen ablakokban.Es milyen sok valt valora.Nem csak a taj erdekel, az emberek benne.Erdekel hogy viszonyulnak a tajhoz, egymashoz, hozzam, en hogy viszonyulok hozzajuk.Kora reggel egy ablakon kitekintes meghatarozhatja a napunk.Keso este a csillagos ejszaka kozelebb hozhatja az almaink.Ha mashogy nem , almunkban valora valhatnak:)
Osszegezve:nagyon fontos, hogy legyen ablakom, vagyis ablak szerint valasztottam magamnak szobat.
Teljesen mas, ellenparja az elozo eletemnek, megis erdekel, majdnem izgat ez a lukteto ,forgalmas, zajos, szinte soha nem alvo utca.
Amikor kezzel irok, ebben a sarokban van a kuckom, amit egyelore a Lola csalad vagy a macska foglal el.Alig varjak, hogy szabad legyen, maris betelepszik valaki.
Meg csak nehany nap telt el, de sok munkaval elertem, hogy kenyelmes legyen mindenkinek.Mindig es most is, a furdes, a puha , kenyelmes alvas,  a megerkezeskor ismeros illatok konnyebbe tettek ezt a hatalmas tranzakcionk
Gulyas levest foztem tegnap.Az illata bejarta szerintem a fel utcat,  az autok, buszok, motorok fustje is megadta magat.
Van egy tenyernyi kert, teljesen lebetonozva.A kepzeletem szarnyal, hogy fog kizoldellni a kerites menten, mar latom elore.
Lehetnek negativ, rossz kedvu, banatos,tehetnek nagy kijelenteseket, hogy soha tobbe nem ultetek.De en nem xy vagyok ebben az orszagban, hanem egy magyar no, magyar csalad, ehhez meltoan viselkedem, hagyom a nevjegyem barhol.


Vagyis viragos kertet, mert az ember , ha teheti ultessen, ne pusztitson, meg kepzeletben sem...



Sziasztok Mindenkinek!:)jol vagyok, vagyunk, es ujra vagyok, irok, irom az eletunk.Koszonom ismetelten mindenkinek a korabbi nagyon kedves irasat! Nagyon sokat segitett, nagyon jol esett!

22 comments:

  1. :) Jó ez a kis ablakos kuckó... Enci is szeret az ablaknál üldögélni, az előszoba ablakunkhoz például most nagyon szeretne egy párnás kis ülőpadot. Nem csak neked van ablakmániád ezek szerint!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joe:) igen, ugy latom sokan vagyunk ezzel az ablak imadattal:)olyan parnasat en is regota tervezek, de majd most akcioba is lepek:))kivancsian varom a felesegedet!

      Delete
    2. :P Először kellene rá egy kis mellékes, de a hazai politikának hála, ez még várat egy kicsit magára...

      Delete
    3. sajnalom Joe:( nem vigasz tudom, de most ugy tunik mindenutt szoritjak a hurkot:(

      Delete
  2. Természetesen én is ablakmániás vagyok! :) Örülök, hogy van hova ültetned, mert épp akartam kérdezni, hogy akkor most nem kell a hóvirághagyma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kati:) hiaba na, nem veletlenek ezek a talalkozasok:)csinalok helyet, nagyon fogom varni!! egy csikon ki akarom vagattatni a betont, szoval lesz jo helye:))koszonom elore is!

      Delete
  3. Beton ellen magaságyás. Én is szeretem a nézelődést, valahogy úgy jött össze, mindig hatalmas kilátásunk van, egy domb tetején lakunk/laktunk régebben is. Csak az irány más. Majd egyszer teszek fel fotókat. Csak nekem táj van, házak, erdők és zöldek innen a "magasból". Ezt a nézelődést a barátnőmnél teszem, ott embereket látni, életet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holdgyongy:)koszi, hogy elmeselted es kivancsian varom majd a fotokat! a magasagyas melle egy csikot ki fogok vagatni a betonbol.A kerites menten majd csupa zold es virag lesz:)

      Delete
  4. És máris otthont épitessz, ismerős illatok, virágok, állatok, kényelem, ablak . . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marianna:) anyja lanya vagyok, O is ilyen volt:) nem szeretem olyanra fecserelni az idot, megha gyaszos is, amin nem tudok valtoztatni.
      Most a kutyaknak dolgozom egy sarkon, majd mutatom:)

      Delete
  5. Mikor elolvastam az írást, azt akartam írni, hogy ajtó-és ablakmániás vagyok.Aztán elolvastam a hozzászólásokat, és látom, hogy sokan vagyunk.Kettős funkcióval bírnak, vagyis zárnak és nyitnak, és az életben mindkettőre szükség van.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:)tenyleg sokan vagyunk, es tokeletesen fogalmaztad meg.Zarnak es nyitnak.
      Most, hogy az ajtot emlitetted, van itt egy, amit majd megmutatok, annyira tetszik:)

      Delete
  6. Mindig ablakban szerettem volna egy kuckót és most,hogy látom a te csodás ablakodat,rájöttem,hogy átrendezem a szám.gép helyét!!!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:)ennek nagyon orulok, hogy igy tetszett , hogy koveted is, de tenyleg:))majd te is mutasd legyszi!

      Delete
  7. Puszi, örülök hogy jól vagy:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszi tami:))orulok neked, puszillak!:))

      Delete
  8. Az én gépem is így van elhelyezve, az ablak előtt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintha emlekeznek is,ahol a kis unokad azt hiszem kotni tanitod...de nem vagyok egeszen biztos:)

      Delete
  9. Jó rendezkedést, sok munka, de jó, és jó érzés ha kész van...és igen, ne hagyd a kertet, nekem sincs igazi, de mennyire jó az a kicsi is ami jut!! Örülök ahogy olvasom hogy mennyire pozitívan látsz neki mindennek! Örömteli rendezkedést, szeretettel ölellek, Gabi

    ReplyDelete
  10. Kosoznom Gabi:)annyira kedves vagy, nagyon jol esik tenyleg es sok erot is ad.
    Nagyon rovid ideig szoktam csuggedni, inkabb cselekvo vagyok.Azt nem mondom, hogy nem fog fajni, sokaig fog hianyozni is, illetve mindnig az a kert, de elore szeretek tekinteni.Az sokkal tobb oromot adhat:)

    puszillak, es nagyon kosoznom a szavaidat!:)

    ReplyDelete
  11. Ágnes Kedves! Olvastam a korábbi bejegyzéseidet, de bevallom nem akartam ott megjegyzést írni, mert teljesen átéreztem a lelkedben zajló viharokat és úgy gondolom egy ilyen nagy változás feldolgozásához időt kell hagynunk. "Számító módon" megvártam, hogy egy kis napot is lássak kibújni nálad a borongós felhők közül és most megérkezett, aminek őszintén örülök. Tudom, hogy a lebetonozott udvar emlékét, néhány év múlva egy kis virágos kertecskében ülve, finom kávét kortyolgatva idézed fel mosolyogva. Nagyon szép napokat kívánok Nektek az új otthonotokban:) Puszillak:)

    ReplyDelete
  12. Lilikem:)nagyon szepen koszonom, minden szavad,a kivarasod, a finom kozelitesed, mert ugy igaz, ahogy irod.
    Mindig hianyozni fog az a kert, de a cselekves a gyogyszerem.Elore tekinteni, haladni, es kozben irogatni.Persze az oromeim valosak, mert nagyon halas vagyok az eletnek, hogy a legviharosabb felhok kozott is kepes vagyok, voltam meglatni a Napot.
    Nagyon koszonom:)

    puszillak es nagy oleles Neked:)

    ReplyDelete