Saturday, April 14, 2012

Ég és Föld között...



...a ma reggeli latvany, a kep, adott egy ilyen gondolatsort:
Eg es Fold kozott elek, az almaimmal sokszor az egekben jarok, probalnak visszahuzni , le a Foldre, pedig tudhatnak, hogy ekkora almodozasi keszseggel magamtol is szuksegem van a biztos ellenpontra,a  Foldre, ahol tobbnyire egeszen biztosan allok.
Megis a leginkabb azt szeretem, amikor a ketto kozott lebegek, ropkodok, mert valami csudajo, csudaszep tortent velem.
Paratlan erzes, elmeny.

10 comments:

  1. "Ez a víz van énköröttem,
    kép minden a tükrömön:
    a fényhez, mely tovaröppen
    s a vad szirthez nincs közöm.

    Szirtfal: állj és légy halálzord:
    felhő: szállj és vidd a záport:
    villám: gyúlj s menj tovahalni, -
    az én dolgom: folyni, folyni, folyni..."

    ez az idézet villant az agyamba, hirtelen, amikor megláttam a tó képét.

    legyen szép hétvégéd!
    puszi,
    k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajj nagyon koszonom ezt a verset, nem ismertem, de annyire tokeletes!!Ra kellett keresnem, megerte:)es ez a resz belole ideillo.Koszonom Klara Kedves:))

      viszont kivanok szep hetveget!!

      puszillak:)

      Delete
  2. Csodálatos a kép és szépek a gondolataid.
    Szép hétvégét Ágnes:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosoznom Rozsa:)orulok, hogy tetszik nagyon:))

      szep hetveget Nektek is!

      puszillak:)

      Delete
  3. Gyönyörű kép és gondolatok, fantasztikus vagy! Jó dolog ábrándozni!
    Kellemes hétvégét kívánok!
    puszi
    Mrita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrita Kedves:)kosoznom! almodozni nagyon jo, mert olyan szabadsag van, hogy hatartalan!

      Szep hetevget Kivanok!

      Puszillak:)

      Delete
  4. Hasonló gondolatokkal sokszor szembetalálkozom én is szívemből szóltál!
    Sajnos én nem tudom ilyen szépen leírni, talán ezért szeretlek olvasni......mert te meg is fogalmazod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutka Kedves:))orulok es koszonom! Kulon orulok, ha hasonlot fogalmazok,sok kozosunk van igy:)

      szep hetveget!

      puszillak:)

      Delete
  5. Orulok Kataca es koszonom:))

    ReplyDelete